Forretningsdirektør Michael Jensen fejrer 30 år i ALECTIA

Forretningsdirektør for Hospitaler, Michael Jensen (Mårum) har 30-års jubilæum i ALECTIA d. 1. februar.

Michael Jensen har været i den rådgivende ingeniørvirksomhed ALECTIA, lige siden han blev færdig som civilingeniør ved maskinretningen/energilinjen fra DTU i 1986.

I de sidste 10 år har Michael Jensen været ALECTIAs absolutte spydspids på hospitalsområdet. Som forretningsdirektør har han været involveret i en lang række betydningsfulde projekter, heriblandt de to nye fuldautomatiske sterilcentraler på Rigshospitalet og Herlev Hospital og Det Nye Universitetssygehus Køge. Han har også deltaget i konverteringen af Hvidovre Hospital fra hedt vand til fjernvarme, ombygningen af to behandlingsbygninger på Glostrup Hospital og ikke mindst projektkonkurrencen om det nye universitetshospital i Skejby, som ALECTIA er rådgiver på.

I perioden 1997-2002 var Michael Jensen afdelingsleder for afdelingen Procesteknik, der primært løste opgaver for den farmaceutiske industri. Og før da var han fagchef med ansvar for målrettet opsamling, opbygning, udvikling og intern formidling af viden og erfaring inden for procesteknik herunder GMP, LEAN, validering og renhedsteknik.

Michael er en særdeles vellidt og sympatisk chef og kollega i ALECTIA. Han er et kendt og anerkendt navn i branchen, og han brænder for at skabe de bedste løsninger i et altid godt og konstruktivt samarbejde med kolleger, kunder og samarbejdspartnere i byggeriet.

Privat bor Michael Jensen i Mårum sammen med sin kone, Marianne, datter og  svigersøn samt 2 børnebørn.

ALECTIA er blandt landets absolut førende rådgivere på hospitalsområdet. Besøg os på alectia.com

Forretningsdirektør Michael Jensen, tlf. 21 792 034 / mij@alectia.com
Kommunikationspartner, Marie Svendsen, tlf. 29 615 715 / mes@alectia.com