Forfatter lærer sydvestjyske ledere om robusthed

Som leder er det nødvendigt at opbygge en mental styrke og robusthed for at kunne navigere i en stresset hverdag, og derfor vil Lederne Sydvestjylland på en konference give nye perspektiver og effektive værktøjer til netop det. Konferencen finder sted tirsdag den 5. april klokken 13 i Esbjerg Musikhus. På konferencen får man værktøjer og ideer til, hvordan man holder hovedet koldt.

Torben Wiese er ledelses- og karriererådgiver og forfatter. Han vil give teknikker til, hvordan man træner sin bevidsthed og øger sin evne til at være 100 procent fokuseret. Han ved, hvad der kræves for at overleve i et arbejdsliv, hvor stadigt stigende pres fra omgivelserne er blevet hverdag.

Louise Luxhøi er både mental sundhedsekspert, TV-vært og forfatter.  På konferencen vil hun give gode råd og redskaber til, hvordan man kommer i ”Mental Topform”.

Jan Hellesøe er kendt fra TV, men kan også kaldes psykologisk manipulator. Han er ekspert i at vide, hvad der foregår i folks hjerner, men hans hovedbudskab på konferencen er, at vi er meget stærkere og kan meget mere, end vi selv tror.

Afdelingsformand for Lederne Sydvestjylland Lars Møldrup synes, at oplægsholderne supplerer hinanden utrolig godt kompetencemæssigt, men ser især frem til at høre oplægget af Torben Wiese:

- Torben Wiese er interessant, fordi han tager fat i en vanebrydende tilgang til emnet. Det er tydeligt, at han har stor viden på området og ikke siger noget bare, fordi det lyder godt, siger Lars Møldrup, som håber på selv at få nye perspektiver og redskaber med sig fra konferencen.

Konferencen i Esbjerg Musikhus er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Lars Møldrup
Lederne Sydvestjylland
E-mail: lars.moeldrup@lederne.dk

Anita Clausen & Nicolai Fiil