Forfatter lærer nordsjællandske ledere om robusthed

Som leder er det nødvendigt at opbygge en mental styrke og robusthed for at kunne navigere i en stresset hverdag, og derfor vil Lederne Nordsjælland på en konference give nye perspektiver og effektive værktøjer til netop det. Konferencen finder sted tirsdag den 10. maj klokken 13 i Søhuset i Hørsholm. På konferencen får man værktøjer og ideer til, hvordan man som leder holder hovedet koldt.

Torben Wiese er ledelses- og karriererådgiver og forfatter. Han vil give teknikker til, hvordan man træner sin bevidsthed og øger sin evne til at være 100 procent fokuseret. Han ved, hvad der kræves for at overleve i et arbejdsliv, hvor stadigt stigende pres fra omgivelserne er blevet hverdag.

Heinrich Birk Johansen er ekspert i mindfulness. Han mener, at man ved hjælp af mindfulness træning kan blive bedre til at træffe de rigtige valg både på jobbet og i livet i øvrigt. Dette vil han på konferencen give forskellige teknikker til.

Afdelingsformand for Lederne Nordsjælland Henning Kokholm Brænder forventer, at deltagerne får gode værktøjer til at styrke deres robusthed.

- Jeg håber på, at særligt Torben Wiese kan komme på banen med nogle unikke værktøjer til at overvinde det stadigt stigende pres i hverdagen – værktøjer, som vi ikke har hørt om før, siger Henning Kokholm Brænder.

Konferencen i Søhuset i Hørsholm er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Henning Kokholm Brænder
Lederne Nordsjælland
E-mail: henning.braender@lederne.dk

Anita Clausen & Nicolai Fiil