AndelAndel

Forbrugerne har talt: Danmarks bedste internet hedder Waoo

For syvende år i træk kårer de danske internetforbrugere Waoo som Danmarks bedste internet. Hos Fibia, som leverer Waoo til over 100.000 private kunder på Sjælland og i Østjylland, peger man på hastighed, kapacitet og stabilitet som afgørende for danskernes digitale hverdag.
De fleste familier er afhængige af en lynhurtig internetforbindelse. Waoo er for syvende år i træk kåret som Danmarks bedste internet med de mest tilfredse kunder.

Danskerne er ikke i tvivl – for syvende år i træk peger forbrugerne på Waoo som det foretrukne internetvalg. Det uafhængige konsulenthus Loyalty Group har netop offentliggjort det årlige BrancheIndexTM Internet 2018, som sammenligner alle internetudbydere på det danske marked. Igen står Waoo øverst på skamlen med Danmarks mest tilfredse kunder.

Waoo er ejet af en række danske energi- og fibernetselskaber, blandt andet SEAS-NVE og NRGi, som via den fælles virksomhed Fibia giver danskerne innovative og fremtidssikrede digitale løsninger.

Overvældende forbrugertilfredshed og tillid
- Vores liv bliver hele tiden mere digitalt. Ung som gammel, i byerne og i landdistrikterne – i dag er vi alle helt afhængige af lynhurtigt og stabilt internet. Derfor er jeg utrolig stolt af, at Fibia forsyner over 100.000 husstande med Danmarks bedste internet samt tv og telefoni fra Waoo, siger Casper Holst-Christensen, administrerende direktør i Fibia, som leverer fibernet til kunder på Sjælland og i Østjylland.

Loyalty Groups undersøgelse er blevet gennemført hvert år siden 2012. Hvert år med Waoo som nummer et. I undersøgelsen bliver ca. 3.600 danske internetkunder bedt om at vurdere deres internetudbyder på 15 forskellige områder som f.eks. kvalitet, stabilitet, image, service m.m. Udbyderen med den bedste overordnede loyalitet kåres som landets bedste.

Rigelig kapacitet
Waoo har altid været kendt for at have hastighedsgaranti og dermed levere den internethastighed – både på up- og download – som kunderne får lovning på.

- Med fibernettet er forbrugerne sikre på at få den hastighed, de betaler for. Samtidig er det en fremtidssikret løsning med rigelig kapacitet til alle de digitale løsninger, som fylder en stadig større del af vores hverdag. Derfor fortsætter vi også med at udbrede fibernettet både på landet og i byerne, så endnu flere får mulighed for at benytte sig af de stærke Waoo-produkter, siger Casper Holst-Christensen.

Mere om Waoo og BrancheIndexTM 2018

• BrancheIndexTM Internet 2018 udføres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group og afdækker hvert år danskernes loyalitet over for deres internetudbyder. Undersøgelsen er gennemført i marts 2018 og i alt har 3.645 danske internetkunder besvaret undersøgelsen.

• Med flere end 300.000 kunder er Waoo landets tredjestørste internetudbyder, og samtidig blandt de hurtigst voksende. Selskabet fik i 2017 netto omkring 40.000 nye kunder svarende til en vækst på ca. 15 %.

• Waoo er ejet i fællesskab af en række energi- og fibernetselskaber, blandt andet andelsselskaberne SEAS-NVE og NRGi via virksomheden Fibia. Waoo udbyder desuden fiberbredbånd og TV uden for ejerkredsens fibernet, bl.a. på TDCs fibernet i København og Nordsjælland.

Se mere på waoo.dk.

For yderligere information:

Kasper Brøndum Andersen
Kommunikationskonsulent
Fibia
Mobil: 41746797
E-mail: kan@fibia.dk

De fleste familier er afhængige af en god internetforbindelse. Og Waoo er for syvende år i træk kåret som Danmarks bedste internet med de mest tilfredse kunder