Flyv med Emirates til Dubai og tag på gratis sightseeing

Pressemeddelelse: Flyver du til Dubai med Emirates denne vinter, følger der et 24-timers City Sightseeing-pas til de populære Hop-On Hop-Off-busser med din flybillet. Så bliver det ikke nemmere at opleve den internationale metropol og dens mange attraktioner.
Museum of the Future er en af Dubais nyeste attraktioner.

Ud over en af verdens bedste flyveoplevelser følger der ofte ekstra goder med en Emirates flybillet. Denne vinter gælder det fx. gratis sightseeing i Dubai med byens populære Hop-on-hop-off-busser. Frem til 29. december 2022 vil rejsende, der køber en Emirates returbillet til Dubai samtidig kunne erhverve en 24-timers billet til byens City Sightseeing Hop-On Hop-Off-bus.

Sightseeing-turen, som kører fra morgen til sen aften, passerer populære attraktioner over hele byen. Fra verdens højeste bygning, Burj Khalifa, Dubai Miracle Garden, verdens største blomsterpark med mere end 50 millioner blomster og 250 millioner planter, og byens seneste attraktion, Museum of the Future. Der er noget for enhver smag på bussens rute.

Dette særlige tilbud er gyldigt for alle returbilletter til Dubai købt med koden SEEMORE frem til 29. december 2022. Du skal booke på emirates.com eller via deltagende rejsebureauer og rejsen skal foretages mellem 15. december 2022 og 31. marts 2023. Tilbuddet er gældende på alle rejseklasser.

My Emirates Winter Pass

Et boardingkort fra Emirates giver desuden masser af rabatter, hvis man rejser til Dubai eller blot snupper et stop-over i byen på vej videre ud i verden. For at få rabat på hundredvis af shopping-, fritids- og spisesteder, såvel som berømte attraktioner og luksusspaer i hele Dubai og UAE etc. skal du blot vise dit boardingkort og en gyldig form for id. Besøg www.emirates.com/myemiratespass for at se alle My Emirates Winter Pass-tilbud.

Museum of the Future er en af Dubais nyeste attraktioner.