Flyv med Emirates til Dubai fra 4.166 kr. retur og få en gratis entrébillet til Museum of the Future

Fremtidens Museum ligger i Dubai, og besøger man den populære metropol med Emirates mellem d. 9. april og d. 30. juni 2023, kan man gratis besøge museet med det ekspressive eksteriør og de fascinerende, interaktive udstillinger.
'Fremtiden i dag' er en af mange temaudstillinger i Museum of the Future i Dubai

Verdens største internationale flyselskab, Emirates, lancerer i dag et nyt tilbud til rejsende, der planlægger at besøge Dubai mellem d. 9. april og d. 30. juni 2023*.

Fra i dag kan alle Emirates-kunder bede om en gratis billet til The Museum of the Future – byens seneste arkitektoniske seværdighed.

Tilbuddet er gyldigt for retur-billetter fra København til Dubai på alle rejseklasser. Købes flybilletten på emirates.com skal man blot huske at anføre kampagnekoden FUTURE3. Rejsen skal bestilles senest d. 10. april 2023 og foretages mellem d. 9. april og d. 30. juni 2023. Billetter købt via Emirates' callcenter eller rejsebureauer er naturligvis også inkluderet i tilbuddet.

Spændende arkitektur

Fremtidens Museum er en stjerneattraktion, hvor de interaktive oplevelser giver mulighed for at udforske fremtiden 50 år frem i en sanselig totaloplevelse. Det hele er pakket ind i en utrolig bygning, der er blevet kaldt en af de smukkeste i verden.

I en by, hvor de fleste bygninger rækker mod himlen, har Killa Design Architecture givet Museum of the Future en rund form med en stor åbning, der symboliserer et kig gennem fremtidens vindue. Bygningens overflade er dækket af 1.024 unikke facadeplader i rustfrit stål.

*Læs mere om kampagnen HER.

Billeder

Download
Museum of the Future i Dubai er et 77 meter højt bygningsværk fyldt med fascinerende bud på vores fælles fremtid.
Snup en elevator til fremtiden i Museum of the Future i Dubai

Information om Emirates

Historien om Emirates startede i 1985, da selskabet gik i luften med blot to fly. I dag råder Emirates over verdens største flåde af Airbus A380 og Boeing 777-fly, så selskabets rejsende kan nyde komforten ved flybranchens nyeste og mest effektive wide-body fly.

Emirates inspirerer rejsende over hele verden med et stadig voksende netværk af verdensomspændende destinationer, brancheførende underholdning ombord, regionalt inspireret køkken og service i verdensklasse.

Emirates flyver pt. til flere end 150 destinationer på seks kontinenter, og selskabet har fløjet på ruten København/Dubai siden 2011.

Læs mere her.