Flere og flere virksomheder får professionel hjælp til markedsføring

Der er i de seneste år sket en markant ændring indenfor markedsføring. I dag bruger de fleste firmaer professionel hjælp til deres markedsføring.

God grund til at bruge professionelle

Vil du langt med din virksomhed, kan du med fordel kigge efter kompetente og professionelle marketing bureauer til at tage sig af dit firmas markedsføring. Det er i dag meget mere kompliceret at lave god og givende markedsføring. Der kommer flere og flere medieplatforme at forholde sig til, og medie-trends skifter hurtigere og hurtigere.

Skil dig ud fra mængden

Den stigende grad af digitalisering har skabt en kæmpe platform for markedsføring online. Der er mange om brugernes opmærksomhed, og du skal vide en del om algoritmer og Google, for at kunne skille dig ud og have en konkurrencedygtig markedsføring online. Med et professionelt marketing bureau kan du få disse værktøjer til at komme frem på de digitale kanaler.

Sociale medier

Der er mange brugere på de forskellige sociale medier. Sociale medier er derfor en vigtig platform for online markedsføring. De fleste bruger deres sociale medier flere timer om dagen til at slappe af. Der er derfor en stor gruppe at nå her, og ved at målsætte din markedsføring i forhold til din målgruppe, kan du nå rigtig langt for forholdsvis få penge.

Professionelt indhold i din markedsføring

Vi er alle efterhånden vante mediebrugere, og derfor gennemskuer forbrugeren ofte også hurtigt reklame og dårligt indhold i markedsføring. Det er derfor vigtigt at lave indhold af høj, professionel kvalitet. Du har kun brugerens opmærksomhed i få sekunder, og derfor skal tiden udnyttes bedst muligt til at få dit budskab ud.

De rette værktøjer

Med de rette digitale værktøjer, og med et professionelt marketing bureau, kan du nå længere ud hurtigere. Det er afgørende, at du har de rette statistikker, tekniske flair og indsigt i det foranderlige medielandskab, for at du lykkes med din digitale markedsføring.
Find et professionelt Marketing Bureau til din virksomhed.

Mere tid til udvikling

Så snart du har et marketing bureau til at varetage markedsføringen af virksomheden, får du langt mere tid til at fokusere på at udvikle dit brand og vækste din virksomhed. Det er vigtigt med et klart fokus på denne opgave, for at din virksomhed kan gro endnu større - eller for alvor bryde igennem i det store medielandskab.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Overvejer du Headless Shopify? Det er dyrt - men godt22.6.2022 01:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hvis du ejer en Shopify-shop, har du måske hørt om begrebet ‘Headless Shopify’. I korte træk handler det om teknisk at separere din frontend fra din backend. Det muliggør en ekstremt hurtigt Shopify-shop, der både er godt for din evne til at ranke i Google søgemaskine (SEO) og hjælper din konverteringsrate. Til gengæld er det dyrt og det gør Shopify mindre fleksibelt med apps og temaer. Så er det en god idé? Det afhænger af din situation. For større Shopify shops Aleksander Due-Rasmussen er partner i Shopify-udviklingsbureauet Black Lemon. Han fortæller, det ikke er for alle: “At overgå til headless øger dine faste omkostninger til udvikling og betyder, at du ikke bare kan installere en ny app og bruge den”. Til gengæld vinder du også på hastigheden: “Der er intet som Headless Shopify, der kan øge hastigheden af dit Shopify-site. Det er den ultimative løsning.” Fraråder 4 ud af 5 Black Lemon er i berøring med mange af de største danske webshops. Men 4 ud af 5 frarådes at overgå til hea