Flere indkøbsfordele for firmaer: Nu oprettes Biltema Erhverv

Glem alt om krøllede kvitteringer og medarbejdere, der skal lægge penge ud. Detailkæden Biltema opretter nu Biltema Erhverv, der skal gøre det lettere for virksomheder at klare indkøbene.

Fremover behøver du ikke længere gemme gamle boner, når du som firma handler ind i et af Biltemas varehuse landet over. Med det nye Biltema Erhverv gør detailgiganten det nemlig lettere for virksomheder at klare indkøbene.

Biltema Erhverv giver virksomheder en firmakonto, hvor alle kvitteringsoplysninger og fakturaer gemmes online, ligesom virksomhederne kan bestille varer online, som så pakkes og gøres klar til afhentning. Samtidig kan virksomhederne handle i alle 11 varehuse med samme kundenummer, og med få klik kan man se sin købshistorik for både medarbejdere og projekter.

— Vi har mange kunder, som køber varer til deres firma hos os, og dem vil vi gerne tilgodese. Det skal være enkelt, let og hurtigt, for man har jo ofte travlt som virksomhedsejer. Derfor har vi lavet den her firmaportal, som forhåbentligt gør det meget mere enkelt, fortæller Jacob Møller, der er direktør i Biltema.

Mange forskellige virksomhedskunder

Jacob Møller fortæller, at man hos Biltema sælger til en bred vifte af store og små virksomheder fra vidt forskellige brancher.

— Vi har jo udvidet vores sortiment meget de senere år, og derfor er der også kommet flere og flere forskellige slags virksomhedskunder til. Det kan både være murermesteren, der køber byggematerialer ind, men det kan også være bogholderier, der køber kontortilbehør, siger han.

For Jacob Møller har det været afgørende, at virksomhederne kan gennemskue, hvad de får med et Biltema firmakort.

— Der findes så mange komplicerede firmaaftaler, hvor de reelle priser kan være svære eller umulige at finde, når man som virksomhed kontrollerer fakturaerne til betaling. Det vil vi gøre op med. Derfor er der ingen uigennemskuelige rabataftaler men kun faste lave priser. Det er ærlig snak og lige til at gå til for alle, mener han.

Både store og små virksomheder kan gratis oprette en firmakonto hos Biltema Erhverv.

For Jacob Møller, der er direktør i Biltema, er gennemsigtighed det vigtigste. "Der findes så mange komplicerede firmaaftaler. Vi vil gøre det nemt og gennemskueligt," siger han. Foto: PR

Biltemaer med 140 varehuse en af Nordens største detailkæder. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj. www.biltema.dk