SD Teknik - Alarm og videoovervågning

Flere husstande ønsker alarmovervågning om natten

Selvom antallet af indbrud er faldende, har danskere stadig et ønske om at føle sig trygge i eget hjem. Dette ses blandt andet ved, at flere husstande i dag ønsker alarmovervågning om natten.

At have et alarmsystem er en rigtig god investering. Et alarmsystem har nemlig ikke kun en præventiv virkning, men kan også give dig en større tryghed i eget hjem. I dag vælger flere og flere at have en tyverialarm, der sørger for overvågning om natten.

Dette foregår blandt andet ved en skalsikring af din bolig. Ved at skalsikre dit hjem kan du nemmere opdage, forhindre og afskrække eventuelle forsøg på indbrud selv, når du er hjemme.

Sov trygt om natten med en privatalarm og skalsikring

Med skalsikring bliver der sat små åbningskontakter på døre og vinduer, hvorefter alle døre og vinduer er sikrede. Herefter er det muligt at sætte alarmen til om natten, så du kan sove trygt. Bliver døren eller vinduet åbnet, går alarmen i gang.

Hvis børnene er alene hjemme, kan du ydermere sætte alarmen til med denne skalsikring. For mange er det rigtig betryggende, da dette skaber en ekstra form for sikkerhed og tryghed, når man sover om natten.

Udover en almindelig åbningskontakt er åbningskontakter med vibrationsdetektorer også populære blandt danske husstande. Disse åbningskontakter kan ligeledes sættes til om natten, og eventuelle ubudne gæster vil blive opdaget inden, at døren eller vinduet er brudt op. Alarmen går nemlig allerede, hvis nogle brækker i vinduet.

Vælg et alarmsystem med skalsikring fra SD Teknik med eller uden abonnement

Hos SD Teknik er det eftertragtet at få skalsikret sin bolig. 8 ud af 10 alarminstallationer er nemlig nu med skalsikring, mens der også bliver solgt rigtig mange åbningskontakter. Derfor medfølger der også små åbningskontakter i alle alarmpakker.

En alarm uden abonnement med skalsikring hos SD Teknik er en engangsinvestering og kan fås både med og uden et abonnement. Vælger du en privatalarm med abonnement, er den koblet til Securitas’ kontrolcentral. Det er en fast pris til 179 kroner om måneden uanset, hvor mange åbningskontakter du har.

Derfor er det en fordel med skalsikring

Der er flere fordele ved at skalsikre din bolig. Ikke nok med at det kan skræmme indbrudstyve væk om natten, er responstiden også hurtigere. Alarmen vil nemlig gå langt hurtigere med åbningskontakter end, hvis du blot har en eller flere rumfølere.

I og med at alle indgangsvejene er sikret, giver det en optimal tryghed, mens hele familien sover. Derudover kan du overvåge dine døre og vinduer via TrueConnect-appen. Du kan altid tilkoble din alarm til appen lige såvel, som du kan se, om du har husket at lukke alle døre og vinduer, inden du forlader hjemmet.

Appen vil endda vise, hvilke døre og vinduer der er åbne, hvis det hele ikke er lukket. Desuden er der noget ekstra præventivt ved, at en indbrudstyv kan se, at der sidder små og diskrete åbningskontakter på døre og vinduer. Vælger tyven alligevel at gå ind, vil du få besked med det samme.

SD Teknik klarer skalsikringen af din bolig

At få en privatalarm med skalsikring virker for mange til at være en dyr løsning. Men det behøver det ikke længere være i dag, da der findes et hav af muligheder skræddersyet til dine ønsker og behov.

Hos SD Teknik kan du få et gratis og uforpligtende sikkerhedstjek, hvor din bolig vil blive grundigt gennemgået.

På den måde kan du uden omkostninger finde ud af, om det vil være en god idé for dig at skalsikre dit hjem samt, hvor det vil være bedst at placere åbningskontakterne henne. Du får herved sikring på dine præmisser, så du kan føle dig tryg med den rette alarmovervågning om natten.

Information om SD Teknik - Alarm og videoovervågning

SD Teknik - Alarm og videoovervågning
Åkandehaven 140
2765 Smørum

20 96 13 38https://www.sdteknik.dk/

Mange års erfaring med privatalarmer

SD Teknik har over 20 års erfaring med alarmsikring for private. De sidste 5 år har SD Teknik kørt selv som alarmpartner for TrueGuard Alarm. Det har gjort det muligt at tilbyde en fleksibel alarmløsning, hvor kunder kan til- og fravælge forskellige løsninger alt efter behov.

I dag vælger de fleste kunder hos SD Teknik ikke at have en alarm med et abonnement fordi, at systemerne er så driftssikre og nemme. I stedet er du din egen kontrolcentral med appen, hvor det hele er trådløst og internetstyret.

Følg pressemeddelelser fra SD Teknik - Alarm og videoovervågning

Flere pressemeddelelser fra SD Teknik - Alarm og videoovervågning