Flere danskere har vinkøleskabet i hjemmet

Rigtig mange danskere er glade for vin. Det betyder dog ikke nødvendigvis, at der er vinkældre i alle hjem. Det er ikke alle, der er heldige nok til, at de har plads til dette. Til gengæld er der rigtig mange danskere, der vælger at investere i vinkøleskabe. Der ses en klar stigning i antallet af danskere, der vælger at have et sådant køleskab i hjemmet. Rigtig mange danskere ønsker at kunne opbevare deres vin korrekt. Derfor beslutter de sig for at investere i et vinkøleskab, hvori de kan opbevare deres forskellige vine.

Mange får dem integreret i køkkenet

En stor del af dem, der beslutter sig for at købe deres eget vinkøleskab, vælger en løsning, de kan få integreret i deres køkken. Og det er naturligvis ikke uden grund, at de gør dette.

Det skyldes ikke blot, at de ønsker at have deres vine tæt på køkken og spisestue, men faktisk også, at det giver et ekstra touch til køkkenet.

Det er svært at benægte det faktum, at et vinkøleskab, der er integreret i køkkenet, er meget iøjnefaldende. Det er der rigtig mange danskere, der er vilde med, og derfor vælger de at investere i vinkøleskab indbygning til deres køkken.

Ses især i nybyggede boliger

Vinkøleskabene findes i rigtig mange boliger. De integrerede vinkøleskabe finder man dog primært i køkkenet i nybyggede boliger.

Dette kan der være flere årsager til. Som udgangspunkt handler det dog om, at der i dag er flere køkkenfirmaer, der tilbyder denne mulighed. Derfor er der mange, der tilvælger den.

Det er naturligvis ikke gratis at få et vinkøleskab i køkkenet. Ikke desto mindre er der dog rigtig mange, der beslutter sig for at spendere, hvad det koster. Dog er der stor forskel på, hvilke vinkøleskabe, der bliver valgt til dette.

Stor fremgang i salget hos Nyvo

Hos Nyvo har de oplevet en stor fremgang i salget af de integrerede vinkøleskabe. Det vidner om, at der er flere og flere danskere, der vælger denne løsning.

Har du selv gjort dig tanker om at udstyre dit køkken med et vinkøleskab, er det derfor ikke noget, du er alene om. Tværtimod har mange andre danskere de samme overvejelser.

Nyvo forhandler vinkøleskabe til indbygning fra en række af de største producenter i verden. Det omfatter bl.a. Liebherr og Gaggenau, der begge er kendt for at være meget eksklusive producenter af hvidevarer til hjemmet.