fitness dk flytter i nye lokaler på Viby Torv

Viby får nyt fitnesscenter 1. oktober, når den landsdækkende kæde fitness dk flytter ind i Viby Centret på byens torv.
Aarhus får nyt fitnesscenter den 1. oktober, når den landsdækkende kæde fitness dk rykker ind i Viby Centret. Foto: PR

Fitnesscentre er blevet en fast del af mange Viby-borgeres hverdag over de seneste år, og nu opruster en af de store aktører yderligere på det aarhusianske marked. fitness dk, der har centre over hele landet, åbner nemlig et topmoderne center på 1.800 kvadratmeter 1. oktober fra klokken 7.00. Det nye center er kædens tredje center i Aarhus, da der allerede er fitness dk i midtbyen og på Ringgaden tæt ved Silkeborgvej. Centret åbner i det ombyggede og udvidede Viby Centret på det meste af første sal lige under den karakteristiske glaspyramide.

Aarhus er et interessant område for os, og generelt har vi meget fokus på de store byer i øjeblikket. Blandt andet har vi åbnet lignende centre i eksempelvis Københavnsområdet inden for de seneste måneder. Vi lægger vægt på at tilbyde unikke og attraktive træningsoplevelser, som ikke findes andre steder i lokalområdet, forklarer Christian Rau, der er salgs- og marketingdirektør i fitness dk.

fitness dk har hidtil haft et center på Bjørnholms Allé, der lukker i forbindelse med åbningen i Viby Centret.

Rabat til de hurtige

Udover at de eksisterende medlemmer selvfølgelig bliver flyttet over i det nye center, så har fitness dk lavet et introduktionstilbud, hvis man vil planlægge efterårets træning.

Vi sælger medlemskaber på vores hjemmeside, og i resten af 2016 kan man få medlemskabet til halv pris. Vi håber, at rigtig mange vil benytte sig af tilbuddet, så centret bliver fuld af træningsivrige medlemmer fra første dag. Heldigvis har vi jo allerede mange eksisterende medlemmer, der vil skabe liv med det samme, fortæller Christian Rau, der påpeger, at nuværende medlemmer også kan få halv pris i resten af 2016, hvis de finder et nyt medlem til centret.

Attraktive træningsfaciliteter

For fitness dk er det vigtigt, at faciliteterne afspejler medlemmernes ønsker, så derfor er der lagt mange kræfter i at sammensætte det forskellige udstyr og andre faciliteter, så de passer bedst muligt:

Vores medlemmer er altafgørende for vores succes, og medlemmernes tilfredshed afhænger i høj grad af faciliteterne. Derfor har vi stort fokus på hele tiden at optimere vores træningstilbud. I centret i Aarhus vil medlemmerne få adgang til markedets bedste udstyr. Eksempelvis får vi nye cykler fra Tomahawk til watthungrende spinningentusiaster, samt et dedikeret TRX-område, et fedt CROSS-område og selvfølgelig en masse spændende hold. Der bliver selvfølgelig også mulighed for at træne på alle mulige andre måder, som man kender fra andre centre – selvfølgelig med kvalitetsudstyr, siger Christian Rau.

Desuden vil der være sauna og dampbad i både dame- og herreomklædningen samt et loungeområde, hvor det er muligt at slappe af før og efter træning. Centret åbner klokken 6.00 i hverdagene og 7.00 i weekenden.

Marianne Frandsen
Markedschef, fitness dk
marianne@fitnessdk.dk

Dennis Christensen