fitness dk åbner center i Tobaksbyen

Den gamle tobaksfabrik i Søborg får en markant sundere profil, når fitness dk åbner et topmoderne fitnesscenter. Åbningen sker lørdag den 13. august, og forsalget af medlemskaber er i gang.

I 59 år blev der fremstillet cigaretter, cigarilloer og anden tobak i de historiske bygninger midt i Gladsaxe Kommune. Fremtidens produkt bliver et ganske andet, nemlig sundhed og trænede kroppe, når den komplet forvandlede bydel, nu kaldet Tobaksbyen, byder på et funklende nyt fitnesscenter.

Lørdag den 13. august åbner fitness dk nemlig et 1400 kvadratmeter stort og topmoderne center i Tobaksbyen.

Søborg er et interessant marked for os, og generelt har vi meget fokus på området nord for København. Blandt andet åbnede vi i februar også et nyt center i Nærum, ligesom vi netop har renoveret vores centre i Gentofte og Herlev. Ikke mindst lægger vi vægt på at tilbyde unikke og attraktive træningsoplevelser, som ikke findes andre steder i lokalområdet, forklarer Christian Rau, der er salgs- og marketingdirektør i fitness dk.

Manager for den nye afdeling bliver Frederikke Bircow Næss-Schmidt Lassen, der har stor erfaring som mellemleder ved fitness dk i Lyngby.

Rabat til de hurtige

Allerede nu har fitness dk besluttet at åbne for tilmelding, så man kan planlægge sommerens træning.

Vi er begyndt at sælge medlemskaber på vores hjemmeside, så allerede nu kan de 500 hurtigste købe et medlemskab til næsten halv pris i resten af 2016. Vi håber, at rigtig mange vil benytte sig af tilbuddet, så centret bliver fyldt med træningsivrige medlemmer fra første dag, fortæller Christian Rau.

Attraktive træningsfaciliteter

For fitness dk er det vigtigt, at faciliteterne afspejler medlemmernes ønsker, så derfor er der lagt mange kræfter i at sammensætte de forskellige maskiner og andre aktiviteter, så de passer bedst muligt:

Vores medlemmer er altafgørende, og deres tilfredshed afhænger i høj grad af faciliteterne. Derfor har vi stort fokus på hele tiden at optimere vores træningstilbud. I centret i Søborg vil medlemmerne få adgang til markedets bedste udstyr. Eksempelvis får vi nye cykler fra Tomahawk til de watthungrende cykelentusiaster samt et dedikeret TRX-område, et fedt CROSS-område og en masse spændende hold. Der bliver selvfølgelig også mulighed for at træne på alle mulige andre måder, som man kender fra andre centre, siger Christian Rau.

Desuden vil der være sauna i både dame- og herreomklædningen samt et loungeområde, hvor det er muligt at slappe af før og efter træning. Centret åbner klokken 6.00 i hverdagene og 7.00 i weekenden.

Marianne Frandsen
Markedschef, fitness dk
marianne@fitnessdk.dk

Dennis Christensen