Fire nye milionærer i weekenden

Danskernes held i 2021 vil ingen ende tage, og denne weekend var ingen undtagelse.

Fredag aften var der trækning i Eurojackpot, og selvom der ikke var nogen, der løb afsted med førstepræmien, så kunne to danskere alligevel poppe champagnen. De havde nemlig 5+1 rigtige tal, og ligesom tre andre europæere kan de nu kalde sig vindere af en delt andenpræmiepulje. Begge vinderkuponer blev i denne omgang købt hos Danske Spils forhandlere. Den ene gyldne kupon blev købt hos Butik’en Kværndrup på Fyn, mens den anden blev købt i Føtex på Amagerbrogade i København, og de to heldige danskere kan altså hver især se frem til at få 2.642.318 kroner ind på kontoen.

Millionfesten forsatte lørdag, hvor der blev udtrukket de famøse tal på Lotto, og selvom førstepræmien ej ikke der blev udløst, skal der selvfølgelig stadig findes to vindere af Millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Ligesom i Eurojackpot skal begge vindere af Millionærgarantien findes blandt dem, der havde spillet med hos vores forhandlere. Mens den ene heldige vinder havde købt sin kupon hos Netto på Fasanskellet i Ishøj, skal vi lidt længere sydpå for at finde den anden vinder, som købte sin hos SuperBrugsen Fensmark i Næstved.

Året må altså siges at fortsætte i forhandlernes tegn, da de  har stået for hele 17 ud af i alt 25 millionærer i Lotto og Eurojackpot.

Danske Spil ønsker alle vinderne stort tillykke.

Eurojackpot vindertal:

27, 35, 36, 38, 41

Eurojackpot stjernetal:

5, 7

Lotto vindertal:

2, 14, 17, 18, 29, 32, 34

Lotto tillægstal:

Vandt 40.000 kr i 40 måneder: Jeg måtte op om natten og tjekke, at det ikke var en drøm25.2.2021 08:26:19 CETPressemeddelelse

En mand i 80’erne fra Aabenraa Kommune fik sig noget af en overraskelse i sidste uge, da han skrabede Quick-loddet Guldbarren. -Jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde købt loddet og kunne mærke det i baglommen, da jeg forleden skulle ud ad døren. Så jeg lagde det fra mig på skrivebordet. Da jeg kom hjem tænkte, jeg, at jeg da hellere måtte få skrabet det, selvom det egentlig var blevet lidt sent, og jeg var træt efter en lang dag, fortæller han til Danske Spil. Manden, der er pensionist, vågnede dog brat op, da han så, at han havde tre ens felter med 40.000 kr., som man får udbetalt over 40 måneder. I alt en gevinst på 1.600.000 skattefri kroner. -Altså jeg fik et chok jo, men troede ikke helt på, hvad jeg så. Jeg er jo lidt oppe i alderen, så det kniber med synet, siger han med et grin. Den heldige vinder gik i seng, men kunne slet ikke finde ro. -Jeg stod op igen kl. 03.00, for lige at gå ind og se, om loddet stadig lå der. Jeg var sikker på, at det var noget, jeg havde drømt, ly