Fire nye milionærer i weekenden

Danskernes held i 2021 vil ingen ende tage, og denne weekend var ingen undtagelse.

Fredag aften var der trækning i Eurojackpot, og selvom der ikke var nogen, der løb afsted med førstepræmien, så kunne to danskere alligevel poppe champagnen. De havde nemlig 5+1 rigtige tal, og ligesom tre andre europæere kan de nu kalde sig vindere af en delt andenpræmiepulje. Begge vinderkuponer blev i denne omgang købt hos Danske Spils forhandlere. Den ene gyldne kupon blev købt hos Butik’en Kværndrup på Fyn, mens den anden blev købt i Føtex på Amagerbrogade i København, og de to heldige danskere kan altså hver især se frem til at få 2.642.318 kroner ind på kontoen.

Millionfesten forsatte lørdag, hvor der blev udtrukket de famøse tal på Lotto, og selvom førstepræmien ej ikke der blev udløst, skal der selvfølgelig stadig findes to vindere af Millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Ligesom i Eurojackpot skal begge vindere af Millionærgarantien findes blandt dem, der havde spillet med hos vores forhandlere. Mens den ene heldige vinder havde købt sin kupon hos Netto på Fasanskellet i Ishøj, skal vi lidt længere sydpå for at finde den anden vinder, som købte sin hos SuperBrugsen Fensmark i Næstved.

Året må altså siges at fortsætte i forhandlernes tegn, da de  har stået for hele 17 ud af i alt 25 millionærer i Lotto og Eurojackpot.

Danske Spil ønsker alle vinderne stort tillykke.

Eurojackpot vindertal:

27, 35, 36, 38, 41