Fire nye milionærer i weekenden

Danskernes held i 2021 vil ingen ende tage, og denne weekend var ingen undtagelse.

Fredag aften var der trækning i Eurojackpot, og selvom der ikke var nogen, der løb afsted med førstepræmien, så kunne to danskere alligevel poppe champagnen. De havde nemlig 5+1 rigtige tal, og ligesom tre andre europæere kan de nu kalde sig vindere af en delt andenpræmiepulje. Begge vinderkuponer blev i denne omgang købt hos Danske Spils forhandlere. Den ene gyldne kupon blev købt hos Butik’en Kværndrup på Fyn, mens den anden blev købt i Føtex på Amagerbrogade i København, og de to heldige danskere kan altså hver især se frem til at få 2.642.318 kroner ind på kontoen.

Millionfesten forsatte lørdag, hvor der blev udtrukket de famøse tal på Lotto, og selvom førstepræmien ej ikke der blev udløst, skal der selvfølgelig stadig findes to vindere af Millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Ligesom i Eurojackpot skal begge vindere af Millionærgarantien findes blandt dem, der havde spillet med hos vores forhandlere. Mens den ene heldige vinder havde købt sin kupon hos Netto på Fasanskellet i Ishøj, skal vi lidt længere sydpå for at finde den anden vinder, som købte sin hos SuperBrugsen Fensmark i Næstved.

Året må altså siges at fortsætte i forhandlernes tegn, da de  har stået for hele 17 ud af i alt 25 millionærer i Lotto og Eurojackpot.

Danske Spil ønsker alle vinderne stort tillykke.

Eurojackpot vindertal:

27, 35, 36, 38, 41

Eurojackpot stjernetal:

5, 7

Lotto vindertal:

2, 14, 17, 18, 29, 32, 34

Lotto tillægstal:

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!