Fire nye bestyrelsesmedlemmer i DI Vestsjællands bestyrelse

Dansk Industris regionale forening DI Vestsjælland har fået fire nye medlemmer i bestyrelsen.

På generalforsamlingen tirsdag den 4. juni 2019 i DI Vestsjælland blev følgende valgt til bestyrelsen

• Plant Director Mogens Auchenberg, Schneider Electric Danmark A/S
  • CEO René Barington, Frese A/S
  • Adm. direktør Christian Bring, Crispy Food A/S
  • Direktør Jens Ole Larsen, Slagelse Transportcenter A/S

Siden sidste generalforsamling er følgende fire trådt ud af DI Vestsjællands bestyrelse

• Senior Director Jesper Frandsen, Danish Crown A/S
  • Partner Lars Hillebrand, Deloitte A/S
  • Adm. direktør Morten Lassen, Viminco A/S
  • Adm. direktør Thomas Hansen, Paul E. Danchell A/S

Fabriksdirektør Steen Søgaard fra H. Lundbesk A/S blev genvalgt som formand, mens regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S og adm. direktør Claus Schleiter, Flux A/S begge blev genvalgt som næstformænd.

DI Vestsjællands bestyrelse består nu af 10 medlemmer og ser sådan ud:

• Vice President Steen Søgaard, H. Lundbeck A/S (formand)
  • Regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S (næstformand)
  • Adm. direktør Claus Schleiter, Flux A/S (næstformand)
  • Plant Director Mogens Auchenberg, Schneider Electric Danmark A/S
  • CEO René Barington, Frese A/S
  • Adm. direktør Christian Bring, Crispy Food A/S
  • Direktør Jens Ole Larsen, Slagelse Transportcenter A/S
  • Adm. direktør Tina Klarskov Olesen, Nordisk Aluminat A/S
  • Udviklings- og Salgsdirektør Jan Bybjerg Pedersen, Schoeller-Plast-Enterprise A/S
  • CEO Mogens Stampe Rüdiger, Kongskilde Industries A/S

For yderligere oplysninger kontakt:
Chefkonsulent i DI, Allan Munch Mortensen, amo@di.dk, tlf.: 3083 1077

DI Vestsjællands PraktikPladsPris går til Slagelse Transportcenter16.6.2020 11:00:00 CESTPressemeddelelse

Kommuner får 45 forslag til corona-hjælp til Vestsjællands erhvervsliv4.5.2020 13:27:26 CESTPressemeddelelse

DI Vestsjælland: Ny Praktikpladspris går til Poul Johansen Maskiner A/S3.6.2019 13:05:46 CESTPressemeddelelse

Poul Johansen Maskiner A/S i Fårevejle gør, hvad de kan, for at deres lærlinge skal trives i virksomheden. For eksempel bliver lærlingene på Poul Johansen Maskiner A/S taget godt imod og ligestilles med de andre medarbejdere på arbejdspladsen. Det ligger i DNA’et hos Poul Johansen Maskiner A/S at have mange lærlinge og prioritere ressourcer til tilrettelæggelse af deres uddannelsesforløb. Derfor modtager Poul Johansen Maskiner A/S DI Vestsjællands PraktikPladsPris 2019.