Find kærligheden på nettet – 5 gode råd

Flere og flere danskere er begyndt at finde kærligheden på nettet. Måske har selveste Amor lavet sig en profil for at følge med og få fremmede mennesker i kontakt med hinanden. Det kan være en rigtig god måde at møde nye mennesker på, i en verden hvor det ikke altid er lige let at mødes med den rigtige helt tilfældigt.

Der er mange forhindringer i vores hverdag, der kan gøre det svært for os at finde nogen, vi gerne vil bruge vores tid sammen med og måske få et romantisk forhold til. Det kan derfor være en god idé at ty til netdating, hvor du altså kan møde mennesker, der har de samme forhåbninger og forudsætninger som dig selv. Læs med her og bliv klogere med tre gode råd til at finde kærligheden på nettet.

Vær ærlig og åben

Det er meget vigtigt, at du er ærlig og åben med det, du kommunikerer ud til folk på netdating. Det sker nemlig nogle gange, at man kan have lyst til at lægge et billede op ad en selv, hvor man afspejler, hvem man er i virkeligheden.

Prøv at vælge et billede af dig selv, hvor du er aktiv og har det sjovt. Det hjælper også altid at være positiv, og det er rigtig godt, hvis du kan vise en lidt humoristisk eller legende side af dig selv.

Hav det sjovt med det

Det er vildt vigtigt, at du husker at have det sjovt med at finde kærligheden på nettet. Målet med det må aldrig være andet end at lære andre mennesker at kende og have det sjovt. Du kommer i hvert fald meget længere med at finde kærligheden på nettet, hvis det er dit udgangspunkt til situationen. Prøv at sende en flirtende besked – du behøver ikke at gøre meget ud af den.

Vis dig selv frem fra dine bedste sider

På nettet har du chancen for at vise dine allerbedste sider af dig selv – du behøver derfor ikke at krænge din sjæl ud i forhold til ting, som andre folk måske kunne opfatte som negative sider af dig.

Du kan finde mange forskellige online dating sider, og de kan alle sammen noget specielt hver især.

Husk ikke at stille for store forventninger

Det er vigtigt, at du ikke tænker, at du bare skal finde din drømmemand eller drømmekvinde eller generelt bare drømmepartner på nettet. Dit udgangspunkt bør helt sikkert være at komme i kontakt med folk, og så tage den derfra. Pas derfor på med at stille for mange forventninger, før du har mødt personen eller i hvert fald er kommet i kontakt med vedkommende.

Vær tålmodig

Det er en rigtig god idé at være væbnet med tålmodighed, når du skal date på internettet. Du kan med fordel være den første til at skrive til nogen – det er kun godt. Du kan for eksempel sende et kort kompliment eller en sjov bemærkning eller noget lignende til nogen, så længe du sørger for, at det kommer fra et ærligt og godt sted.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb17.11.2021 14:28:58 CET | Pressemeddelelse

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online16.11.2021 20:00:00 CET | Pressemeddelelse

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.