Festivaldirektør skal lære ledere at tænke ud af boksen

Oplægsholder Flemming Dybbøl

Som leder skal man hele tiden forny sig og finde nye veje til at udøve god ledelse. At tænke ud af boksen stiller store krav til evnerne som leder. Derfor inviterer Lederne Fyn til konference om innovativ ledelse. På konferencen vil deltagerne få værdifuld inspiration og konkrete ledelsesværktøjer, som kan hjælpe ledere med at re- og nytænke deres ledelsesstil. Konferencen finder sted onsdag den 21. september kl. 13:00 på Hotel Scandic i Odense.

Flemming Dybbøl er kommerciel direktør for Smukfest og er en del af den 22 mand store ledelse af Danmarks næststørste festival. På konferencen i Odense taler Flemming Dybbøl om, hvorfor det er vigtigt at turde fejle, hvis man ønsker vækst og innovation, og han giver gode råd til, hvordan man kan gøre sin arbejdsplads til en festival af gode idéer.

Udover Flemming Dybbøl kan deltagerne møde professor i økonomi og ledelse, Anders Drejer, og ekspert i ledelse og innovation, Susanne Odgaard. Anders Drejer er en af tidens mest efterspurgte foredragsholdere inden for ledelse og innovation og klæder ledere på til at frigøre deres medarbejderes innovative potentiale. Susanne Odgaard giver inspiration til, hvordan man kan inkorporere en innovativ tankegang i virksomhedskulturen.

Afdelingsformand for Lederne Fyn, Karsten Kjærby, ser især frem til at høre Flemming Dybbøl på konferencen:

- En musikfestival som Smukfest skal hele tiden forny sig. Samtidig er det en kæmpe ledelsesopgave at stå med hundredvis af frivillige, der skal sættes i sving. Smukfest er en stor succes, og det skyldes blandt andet, at ledelsen har tænkt ud af boksen. Derfor glæder jeg mig meget til at høre Flemming Dybbøls oplæg og få inspiration til, hvordan man kan gøre tingene lidt anderledes, siger Karsten Kjærby.

Konferencen på Hotel Scandic Odense er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Karsten Kjærby
Lederne Fyn
E-mail: karsten.kjaerby@lederne.dk

Lotte Sievers