Chililay Ltd

Festappen Chililay relanceres med brag af en nytårskonkurrence

Efter næsten et års arbejde og en komplet ombygning er festappen Chililay klar til download. I appen kan du oprette eller finde en fest, vinde 2000 kroner og lære et hav af nye, festglade mennesker at kende.
Festappen Chililay relanceres nu efter 11 måneders arbejde i en stærkt forbedret udgave. Det fejres med en konkurrence om 8 x 2000 kroner til en fest. Foto: PR.

Den første version af festappen Chililay, der blev lanceret under stort postyr kort før nytår 2017, levede ikke op til forventningerne og fungerede ikke optimalt. Det har grundlægger Nicholaz Hermann nu taget konsekvenserne af, og han og hans team har nu brugt 11 måneder på at genopbygge appen helt fra bunden.

– Den nye app er opbygget efter Facebooks principper, så den er lige til og nem at bruge. Det er noget, folk kender og et styresystem, brugerne er bekendte med, og den er langt hurtigere end før, lyder det fra Nicholaz Hermann.

Den nye app er både smartere og mere indbydende, og det er meget nemmere for brugerne både at oprette deres egen fest og finde en fest, de har lyst til at deltage i. Herudover kan diskoteker og koncerter også oprette deres begivenheder i appen. Uanset hvor du befinder dig, kan du med appen altid holde dig opdateret på de festlige tiltag, der er omkring dig og komme med til festligheder uden at have en direkte invitation.

Store vinderchancer

Efter relanceringen handler det om at komme ud over stepperne. Nytårsaften nærmer sig med hastige skridt og er en oplagt mulighed for at gøre brug af Chililay til at samle sine venner - både dem man kender og ikke kender - til et brag af en nytårsfest. En konkurrence om 8 x 2000 kroner er stablet på benene, så der er gode vinderchancer. Betingelsen er, at man opretter en fest for mindst seks personer på Chililay inden den 23. december klokken 12. Der skal være billeder eller video, festen skal beskrives, og man skal dele denne video med Jokeren på Chililays Facebook-side.

–  Folk synes, det er en genial idé og en fed app, så det handler om at få så mange som muligt med på vognen, for at appen bliver rigtig sjov, og her er en konkurrence oplagt, lyder det fra Nicholaz Hermann.

Når du har oprettet en fest, kan du dele begivenheden på Facebook og inviterer dine venner og andre brugere af appen. På den måde stifter du nye bekendtskaber og holder en fest lidt ud over det sædvanlige.

Til at hjælpe sig med markedsføringen af den nye app har Chililay indgået et samarbejde med rapperen Jokeren: Han skal producere en velkomstvideo og andet videomateriale til appen, der skal aktivere og engagere brugerne.

Gode fremtidsudsigter

Selvom den gamle version af appen ikke var brugervenlig nok, oplevede Nicholaz Hermann, at der løbende kom nye brugere til. Han spår derfor gode fremtidsudsigter for Chililay efter relanceringen og tror på sin idé, som han forudsiger enten ender som en milliardforretning - eller ingenting.

– Jeg havde ikke lavet en bedre version, hvis jeg ikke troede på det. Min drøm om appen startede allerede for ni år siden, og nu står jeg endelig med en app, jeg er fuldt ud tilfreds med, slutter Nicholaz Hermann.

Nicholaz Svensson
CEO, Chililay Ltd.
ns@chililay.com

Billeder

Download
Efter næsten et års arbejde relanceres festappen Chililay nu i en stærkt forbedret udgave. Foto: PR.
Download
Festappen Chililay relanceres nu efter næsten et års arbejde. Den findes både til Iphones og android-mobiler. Foto: PR.
Download
Den nye app er opbygget efter Facebooks principper. Det er noget, folk kender og et styresystem, brugerne er bekendte med, og den er langt hurtigere end før,  lyder det fra Nicholaz Hermann. Foto: PR.
Den nye app er opbygget efter Facebooks principper. Det er noget, folk kender og et styresystem, brugerne er bekendte med, og den er langt hurtigere end før, lyder det fra Nicholaz Hermann. Foto: PR.
Download
Med festappen Chililay, der relanceres i en stærkt forbedret udgave, kan man nemt oprette en fest. Det fejres med en konkurrence om 8 x 2000 kroner til en fest. Foto: PR.

Information om Chililay Ltd

Chililay er en fest-app, hvor du opretter din egen fest, finder en fest og møder nye, festglade mennesker. Appen samler folk under sloganet ”Where the beat drops!”. www.chililay.com

Følg pressemeddelelser fra Chililay Ltd

Flere pressemeddelelser fra Chililay Ltd