Fem nye bestyrelsesmedlemmer i DI Fyns bestyrelse

Dansk Industris regionale forening DI Fyn har fået fem nye medlemmer i bestyrelsen.

På generalforsamlingen onsdag den 6. juni i DI Fyn blev følgende valgt til bestyrelsen Thomas Agergaard, Managing Director i Fortum Waste Solutions A/S, Anette Ladefoged, adm. direktør for Tenax Sild A/S, Evita Rosdahl, adm. direktør for Jeros A/S, Helle Specht, adm. direktør for TenCate Advanced Armour A/S og Kasper Lundgaard Sørensen, Managing Director for Dan-Foam ApS.

Flemming Rasmussen fortsætter i bestyrelsen som direktør i Lars Broe Rustfri Stål A/S fra en tidligere stilling som adm. direktør i Strøjer Tegl.

De afløser adm. direktør Steen Brogaard Larsen tidl. GEA Scan-Vibro A/S, adm. direktør Bent Lund Hansen tidl. Soil Recovery A/S, adm. direktør Per Juul Nielsen tidl. Ken Hygiene Systems A/S.

Adm. direktør Poul Strandmark fra Bluepack A/S blev genvalgt som formænd. Mens adm. direktør Mads Bonde Hansen, Scandinavian Brake Systems A/S og adm. direktør Claus Udengaard Thomsen, Kverneland Group Kerteminde A/S begge blev genvalgt som næstformænd.

DI Fyns bestyrelse ser nu sådan ud:

• Adm. direktør Poul Strandmark, Bluepack A/S
  • Adm. direktør Mads Bonde Hansen, Scandinavian Brake Systems A/S
  • Adm. direktør Claus Udengaard Thomsen, Kverneland Group Kerteminde A/S
  • Managing Director Thomas Agergaard, Fortum Waste Solutions A/S
  • CEO Torben N. Hansen, H. J. Hansen Genvindingsindustri A/S
  • Adm. direktør Anette Ladefoged, Tenax Sild A/S
  • Adm. direktør Kim Munk, Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S
  • Direktør Flemming Rasmussen, Lars Broe Rustfri Stål A/S
  • Adm. direktør Evita Rosdahl, Jeros A/S
  • Adm. direktør Mads Sckerl, Senmatic A/S
  • Partner Søren Skovbølling, DIGIZUITE A/S