FDB Møbler nu i Magasin

Interessen for FDB Møbler breder sig, og nu åbner der tre nye showrooms i Magasin på Kongens Nytorv, i Odense og i Aarhus.

I forvejen har FDB Møbler også for nyligt åbnet en shop-i-shop i Illums Bolighus på Amagertorv i København.

”Ved at være til stede i Danmarks førende stormagasin og bolighus får vi et godt vindue – destinationer hvor de design-interesserede kunder kan få ”smagsprøver” på, hvad FDB Møbler anno 2018 står for,” siger direktør for FDB Møbler, Ole Kiel.

I afdelingerne i Magasin – og Illums Bolighus – kan kunderne opleve en kombination af nogle af de mest populære og klassiske møbler kombineret med nye accessories som f.eks. duge, puder og plaider fra FDB Møbler.

De klassiske FDB Møbler blev med stor succes relanceret i 2013 og er igennem tiden tegnet af bl.a. Børge Mogensen, der var leder af FDB Møbler fra 1942 til 1950, Mogens Koch, Jørgen Bækmark og Poul M. Volther.

De bliver primært solgt på https://shopping.coop.dk/kategori/fdb-moebler,

men i 2015 åbnede den første FDB Møber-butik. I dag er der butikker i Gilleleje, Lyngby, Middelfart, Roskilde, og Trommesalen i København – og fra 31. august i Aarhus og 28. september Odense. Derudover er FDB Møbler i øjeblikket på udkig efter den rigtige beliggenhed til en butik i Aalborg.

Siden åbningen af den første butik i 2015 er salget af FDB Møbler vokset med 112% procent.

Yderligere information: Direktør Ole Kiel, 5159 2942

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse