FDB Møbler fordobler omsætningen

Danskerne køber klassisk og ny design som aldrig før

Med nye butikker i Aarhus og Odense og nyt samarbejde med Danmarks førende møbelhuse har 2018 været det hidtil største år for FDB Møbler siden relanceringen i 2013.

Omsætningen er vokset med 25 procent i forhold til 2017. Og i løbet af de seneste tre år er omsætningen vokset med i alt 120 procent.

”Vi har konstateret en kolossal interesse for vores brand. Det betyder, at vi nu har et meget tilfredsstillende salg af både vores klassikere, tegnet af ikoner som Børge Mogensen, Jørgen Bækmark ogMogens Koch, og af vores nye designvarer, tegnet af tidens bedste danske arkitekter og designere,” siger direktør Ole Kiel, FDB Møbler.

FDB Møbler har butikker i Gilleleje, Lyngby, Middelfart, Roskilde, Trommesalen i København, Aarhus og Odense. Der kan komme nye butikker andre steder i landet i 2019, hvis det lykkes at finde de rigtige beliggenheder, hvor særligt Aalborg og Vejle er i kikkerten.

Størstedelen af møbler sælges dog fortsat på Coop.dk:

FDB Møbler er ejet af Coop, men er netop vokset sig ud af hovedkontoret i Albertslund og har fået eget domicil på Vallensbæk Torvevej 9.

For 2019 forventes en vækst på yderligere godt 20 procent.

Yderligere information: Direktør Ole Kiel, Ole Kiel, FDB Møbler, 5159 2942