Coop Danmark A/S

FDB Møbler fordobler omsætningen

Del

Danskerne køber klassisk og ny design som aldrig før

Med nye butikker i Aarhus og Odense og nyt samarbejde med Danmarks førende møbelhuse har 2018 været det hidtil største år for FDB Møbler siden relanceringen i 2013.

Omsætningen er vokset med 25 procent i forhold til 2017. Og i løbet af de seneste tre år er omsætningen vokset med i alt 120 procent.

”Vi har konstateret en kolossal interesse for vores brand. Det betyder, at vi nu har et meget tilfredsstillende salg af både vores klassikere, tegnet af ikoner som Børge Mogensen, Jørgen Bækmark ogMogens Koch, og af vores nye designvarer, tegnet af tidens bedste danske arkitekter og designere,” siger direktør Ole Kiel, FDB Møbler.

FDB Møbler har butikker i Gilleleje, Lyngby, Middelfart, Roskilde, Trommesalen i København, Aarhus og Odense. Der kan komme nye butikker andre steder i landet i 2019, hvis det lykkes at finde de rigtige beliggenheder, hvor særligt Aalborg og Vejle er i kikkerten.

Størstedelen af møbler sælges dog fortsat på Coop.dk:

https://shopping.coop.dk/kategori/fdb-moebler

FDB Møbler er ejet af Coop, men er netop vokset sig ud af hovedkontoret i Albertslund og har fået eget domicil på Vallensbæk Torvevej 9.

For 2019 forventes en vækst på yderligere godt 20 procent.

Yderligere information: Direktør Ole Kiel, Ole Kiel, FDB Møbler, 5159 2942

 

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

5159 4468

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse

Medlemmerne af Coop får automatisk samlemærker, for hver 50 kr. de køber varer for i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen, Irma, Coop.dk Shopping og Coop.dk MAD. Men efter at medlemmer ikke får mærkerne fysisk, men digitalt, så hober besparelserne sig op. Lige nu har medlemmerne således 1,63 milliard kr. i ubenyttede samlemærker. Med samlemærkerne kan kunderne købe kendte mærkevarer med op til 78 procents rabat. I øjeblikket er det kvalitetsglas fra Spiegelau, man kan få meget billigt ved hjælp af samlemærkerne. ”Mange kunder er nok ikke klar over, at de har denne mulighed. Derfor vil vi godt gøre opmærksom på, at der er et stort uudnyttet potentiale for at gøre et godt køb,” siger loyalitets manager Thomas W. Pohlentz, Coop. Selv om kunderne har brugt samlemærker til at købe flere hundrede tusinde Spiegelau glas i den aktuelle kampagne, er der stadig mulighed for at bruge de ubenyttede samlemærker frem til 8. marts. Senere på året kommer der nye kampagner for kendte mærk

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum