FDB Møbler ansætter international salgschef

FDB Møbler har ansat Helle Maibohm i en nyoprettet stilling som international salgschef.

Helle Maibohm, 50 år, har arbejdet mange år i design og interiørbranchen, blandt andet hos By Lassen, Rosendahl Design Group og Menu.

Hun har bl.a. arbejdet med agenter og distributører, og har stor erfaring i det strategiske, taktiske og operationelle salg både i Danmark og på de internationale markeder. Helle har arbejdet mange år med retail, online, koncession og B2B markeder.

Hos FDB Møbler skal hun videreudvikle FDB Møbler’s stigende omsætning, salgsstrategier og salgsredskaber både nationalt og internationalt.

FDB Møbler planlægger ekspansion på eksportmarkederne, herunder de nordiske lande og på de europæiske markeder, ikke mindst i Tyskland.

Yderligere information: Adm. direktør Ole Kiel, FDB Møbler A/S, 5159 2942

Ole.kiel@fdbmobler.dk

Foto af Helle Maibohm til fri brug

Coop skærper kamp mod madspild29.9.2020 08:59:24 CESTPressemeddelelse