Saqoia Corp.

Fastbase.com åbner op for fri tilgang til alle globale virksomhedsinformationer på internettet.

Internettet giver et utal af muligheder for at søge og finde information omkring virksomheder og deres produkter. Hvis der er tale om en konkret søgning på en enkelt virksomhed eller et produkt er Google uden tvivl den mest brugte.

Hvis man derimod har brug for en større mængde af virksomhedsinformationer for at understøtte salg- og marketingaktiviteter er dataudbydere som Experian, KOB, Krak og DnB, hvor man kan købe detaljerede virksomhedsinformationer leveret i Excel eller direkte til sit CRM system, ofte benyttet.

Fastbase, der muligvis har den største og mest omfangsrige database med globale virksomhedsinformationer, har nu valgt at stille alle disse informationer gratis til rådighed. Brugere med Google Analytics account får sågar muligheden for at downloade de søgte informationer.

Fastbase indeholder informationer fra alle registrerede websites i verden og tæller i dag informationer fra over 174 millioner virksomheder, og antallet stiger med over 125,000 virksomheder hver dag. Det forventes, at databasen vil nå mere end 200 millioner firmaer inden udgangen af 2016.

Udover firmadata indeholder Fastbase også information omkring virksomhedens medarbejdere herunder link deres profil på Linkedin og emails.

Dette nye online værktøj findes på www.fastbase.com

”Fastbase håber, at det vil være til gavn for specielt Startups, som ofte har begrænset budget til køb af data, i forhold til at finde nye kunder og/eller partnere. Men også generelt kan virksomheder, der ønsker at gøre forretning i andre dele af Verden, benytte sig af Fastbase globale data.

Det er ofte en stor udfordring at finde relevante virksomhedsdata fra Asien, Sydamerika og Afrika, alle kontinenter, der har oplevet meget store vækstrater i de seneste år, og som kunne være et stort potentiale for mange danske virksomheder.”

Fastbase har derudover udviklet et add-on til Google Analytics, der giver konkrete og detaljerede informationer på baggrund af databasen om alle virksomheder, der besøger ens website.

Dette add-on, med disse vitale informationer om website-besøgene, kan gratis og direkte aktiveres med en Google Analytics account uden videre installation på: http://analytics.fastbase.com

Information om Saqoia Corp.

Saqoia Corp.
3422 Old Capitol Trail, Suite 700
De 19 808 Wilmington

Følg pressemeddelelser fra Saqoia Corp.

Flere pressemeddelelser fra Saqoia Corp.

Google Analytics Premium Add-on Gets Launched by Fastbase and Displays all Website Visitors and Interactions17.10.2016 20:39pressemeddelelse

Fastbase has launched their free add-on for Google Analytics and it has been taking the market by storm. The Google Analytics add-on, which displays company and contact information, also provides powerful insights including visitor interactions and connections to LinkedIn profiles. The Google Analytics add-on will be extended through November 2016 at a fee-based subscription rate.