Fastbase går på OTC-Børsen i New York, som verdens hurtigst voksende webanalyse firma.

Med noteringen på OTC-Børsen i New York, der allerede finder sted i juni måned, er blot det første skridt taget der baner genvej til at blive noteret på NASDAQ i starten af 2020.

Fastbase Inc, forventes noteret på NASDAQ i starten af 2020

Med en enorm vækst siden lancering i 2016, analyserer Fastbase Inc. nu over 7 milliarder website besøgende fra over 1 million firmaer og top brands om måneden. Dermed er Fastbase på sikker kurs til at blive en global succes.

Fastbase webanalyse software giver over 50 millioner Google Analytics brugere nem og hurtig adgang til at kunne se hvilke virksomheder der besøger deres website fra både ind- og udland. Herunder identificeres virksomhedernes adresser, telefonnumre, websites, brancher, kontaktpersoner og e-mail. Dette software er dermed et enormt virksomt værktøj til optimering af virksomhedernes salgs- og marketingaktiviteter.

Softwaren er udviklet som et add-on til Google Analytics og kan dermed via få klik, uden yderligere installation, skabe adgang til at se hvilke virksomheder, der besøger virksomhedens website.
Virksomheder kan få adgang til disse data ved at logge på Fastbase med sin Google Analytics konto.

Fastbase software kan endvidere integreres med de fleste CRM-systemer samt salgs- og marketing applikationer, som f.eks. Salesforce, Zoho, Hubspot, Pipedrive, Mailchimp, Slack og Zapier.

Fastbase er en amerikansk virksomhed stiftet i 2015, hvis primære formål er at analysere verdens B2B webtrafik og gøre disse data tilgængelig for virksomheder for dermed at servicere Google Analytics brugere og Google annoncører verden over.
Fastbase er registreret som globalt trademark.

Sidste frist for reservering af aktier er 29 april, 2019. Reserver aktier.

Fastbase Inc, forventes noteret på NASDAQ i starten af 2020

Fastbase, Inc. Stock Predicted to Skyrocket13.7.2019 16:43:34 CESTPress release

We’re well into Q3 2019, and the stock market has changed quite a bit from the start of the year. As stated in the Motley Fool, “the panic and volatility of late 2018 is well in the rearview mirror, and the market has rebounded (calmed down) nicely.”That being said, there is a trend we’re seeing from both Goldman Sachs and Validea’s Patient Investor model based on the published strategy of Warren Buffett. The secret strategy that these firms are advocating? Paying attention to “high quality” stocks. For Goldman Sachs, “high-quality” means stocks that are the best-positioned to: 1) withstand an economic slowdown; and, 2) diminishing equity returns.

Big Data 2019 Market Revolutionized by Fastbase’s Next Generation Web Analytics18.1.2019 10:00:49 CETPress release