Farvel til grannåle og kagekrummer

Hører du til dem, der allerede nu er ved at få pip af grannåle, kagekrummer og udblødte rosiner i krogene? Så sæt en Dyson V10-støvsuger øverst på ønskesedlen. Eller læg én under juletræet som familiegave.

Både børn og voksne vil elske at gøre rent efter julen og holde hjemmet frit for nullermænd i det nye år. Den ledningsfri Dyson V10 er nemlig lige så effektiv som en klassisk støvsuger med ledning, men den fylder væsentligt mindre. Du slipper for ridsede dørtrin, mærker på panelerne og den irriterende ledning, der snor sig rundt om alting. Går du op i et sundt indeklima, er V10’eren også i særklasse. Den opfanger alle allergener helt ned til 0,3 my, så udblæsningsluften er faktisk renere end den luft, du indånder til daglig.

Dyson V10 ser ret futuristisk ud, og det er svært at holde fingrene fra den, så vær ikke overrasket, hvis der bliver kamp om den i juledagene.

Presseansvarlig: Jacob Lange
Lange PR – Public Relations & Kommunikation
Nordvestvej 31, DK-9000 Aalborg
M: jacob@langepr.dk

Dyson er en verdensomspændende teknologivirksomhed, som står bag en lang række banebrydende produkter. Mest kendte er Dysons poseløse støvsugere og robotstøvsugere, men også på områder som ventilatorer, varmeblæsere, luftfugtere og håndtørrere sætter virksomheden nye standarder, både i forhold til funktion og design. Dysons produkter sælges i over 70 lande, og virksomheden rundede allerede i 2013 50 mio. solgte maskiner. Hovedsædet ligger i England. I Danmark sælges Dysons produkter i Power, i Magasin og på nettet via shop.dyson.dk.