Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.

Drømmen er at kunne gøre den familiedrevne webshop til en levevej

Parret June og Mikael Hansen, der står bag den familiedrevne webshop, Ugleunger.dk, har en fælles drøm og målsætning; at de en dag kan gøre webshoppen til deres levevej og måske tilmed kan ansætte nogle folk. I dag har både June og Mikael jobs ved siden af, men trods det bliver der lagt mange arbejdstimer, energi og kærlighed i webshoppen.

June og Mikael er, foruden at være ægtefæller og ejere af en populær webshop, forældre til tre børn – Niko, Maja og Mads. Og det var netop i forbindelse med, at parret fik børn, at de fik idéen til Ugleunger, som i dag er et brand og et navn, som langt over 50.000 danskere har stiftet bekendtskab med siden 2013.

Medstifter Mikael Hansen udtaler følgende om målene og fremtidsdrømmene med Ugleunger: ”Hvis muligt, så vil vi gerne kunne ansætte folk, leve af det og tilbyde vores varer og koncept i flere lande og udvide forretningen den vej.”

Ugleunger tager kampen op mod kæmpe mastodonter

Børnetøj er et konkurrencepræget marked, og det ved familien bag Ugleunger godt. Ugleunger har dog formået at overleve i et marked, der er præget af kæmpe mastodonter, i mere end otte år foreløbigt. Ugleunger har ikke de samme markedsføringsbudgetter som de store spillere, men flere andre ting har gjort, at webshoppen den dag i dag er en succes.

Ugleunger skiller sig ikke mindst ud med deres udvalg. Den familiedrevne webshop byder kun på to mærker, Joha og Katvig. Selvom webshoppen blot forhandler to mærker, så er udvalget kæmpe, og kunderne kommer tilbage gang på gang.

Medstifter Mikael Hansen udtaler følgende om idéen bag virksomheden: ”Vi havde selv små børn og proppede vores børn i Joha babytøj. Idéen opstod, da vi gerne ville dele vores gode oplevelser med brandet, kombineret med en udpræget god, personlig og ærlig service - gennemsyret af, at det er familien-Ugleunger, som står bag.”

33 % af kunderne kommer igen

Ugleunger har siden etableringen i 2013 sat en ære i at yde den bedst mulige service – gennem et stort udvalg, en personlig service, hurtig levering og udvidet returret. Det høje serviceniveau er tilsyneladende noget, som kunderne sætter pris på. Ikke nok med, at Ugleunger har fået tildelt 4,3 ud af 5 stjerner i gennemsnit af kunderne, så kan den familiedrevne webshop bryste sig af at have en genkøbsrate på 33 %. 1 ud af 3 kunder kommer igen, og det vidner om, at loyaliteten blandt kunderne hos det familiedrevne foretagende er stor.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb17.11.2021 14:28:58 CET | Pressemeddelelse

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Derfor er en crosstrainer ideel for dig, der ønsker en effektiv og hurtig træning i en ellers travl hverdag1.10.2021 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For en helt normal dansker med arbejde, familie, børn og dagligdagens mange gøremål, så kan det være svært at skulle finde tid til en smuttur i fitnesscentret også. Og selvom vi gang på gang har fået fortalt, at det er vigtigt med i hvert fald 30 minutters fysisk træning om dagen, så kan det være svært at gennemføre, når dagligdagen overtager og man kun har 24 timer i døgnet.