Fakta Ebeltoft kåret til Årets Butik

Blandt de 359 Fakta butikker, er Fakta Ebeltoft i dag blevet kåret til Årets Butik 2020.

”Med enkle midler har butikschef Paw Henriksen og team formået at løfte kundeoplevelsen markant,” siger kædedirektør Thomas Nielsen

”Det er blevet en flottere, mere overskuelig og inspirerende butik, og det har vi kunnet konstatere i en markant forbedring af kundetilfredsheden, omsætningen og resultatet,” siger Thomas Nielsen

Fakta Ebeltoft er en af de relativt få butikker i kæden, der er ejet af en lokal, selvstændig brugsforening – i dette tilfælde Kvickly Ebeltoft. Paw Henriksen har ledet butikken siden 2019.

”Butikken er et mønstereksempel på et godt samarbejde mellem brugsforeningen - direktør Jens Friis, Kvickly Ebeltoft – kædeledelsen – her salgschef Keld Larsen, Fakta – og butikkens leder, Paw Henriksen. Derfor står butikken som et forbillede i kæden for et stærkere samarbejde i Coop familien,” siger Thomas Nielsen.

Med kåringen til Årets Butik 2020 følger en check på 10.000 kr.

Yderligere information:

Kædedirektør Thomas Nielsen, Fakta og Coop365, 2095 2299

Butikschef Paw Henriksen, 86372757

Foto til fri brug af butikschef Paw Henriksen (th), der får overrakt prisen som Årets Butik 2020 af kædedirektør Thomas Nielsen (bagerst tv) og salgsdirektør Jan Kornum (bagerst th) og medarbejderne Amela Horozovic Pracic, Nina Gaff Therkildsen og Malene Kristine Hermansen

Bestil og Hent madbokse har premiere i Kvickly Næstved7.7.2021 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Coop begynder nu en test af de første Bestil & Hent skabe. De ligner umiddelbart almindelige pakkebokse, men de er indrettet med forskellige kølezoner, der gør, at fødevarer holdes ved korrekte temperaturer, ind til kunderne henter varerne. Testen foregår i Kvickly Næstved. ”For kunderne i Kvickly betyder det større fleksibilitet og frihed i en travl hverdag. De kan bestille varerne på Coop.dk MAD, så pakker vi dem og kunderne kan afhente varerne, når det passer dem,” siger kædedirektør Torben B. Andersen, Kvickly. Systemet er meget udbredt i Sverige, og det er samme koncept, Coop tester i Danmark. ”Online-handel med dagligvarer oplever et sandt boom i øjeblikket. Vi forventer, at det vil fortsætte med uformindsket styrke i takt med, at flere og flere oplever bekvemmeligheden. Med Bestil & Hent skabene tilføjer vi en ekstra mulighed for at spare tid og gøre indkøbsturen meget kortere,” siger digital direktør Morten Viktor, Coop. For at benytte Bestil & Hent skal kunderne bestille varer