Fakta åbner moderniseret butik nr. 100

Yderligere 100 moderniseringer på vej i år

For 18 måneder siden iværksatte Fakta en ambitiøs plan om at modernisere sine 400 butikker. På torsdag åbner butik nummer 100, der er ombygget til kædens nye mere moderne koncept.

”Kunderne har taget fantastisk godt imod det nye Fakta, hvor vi lægger mere vægt på kvalitet, inspiration, økologi og god stemning. Vi kan se det både på omsætningen i de omstillede butikker og på vores målinger af kundernes tilfredshed,” siger kædedirektør Stina Glavind, Fakta.

Butik nummer 100 åbner på torsdag på Amagerbrogade 29, som ledes af butikschef Dennis Raun, som i øvrigt også stod i spidsen for den første butik, der blev omstillet til det nye koncept.

Fakta fortsætter med at modernisere, og der vil i løbet af resten af 2016 blive ombygget yderligere godt 100 butikker. Dermed er der tale om investering på et 3-cifret millionbeløb alene i år.

Den ny-ombyggede Fakta på Amagerbrogade åbner torsdag den 7. april. Samme dag åbner Fakta også moderniserede butikker i: Espergærde, Præstøvej Næstved, Neder Vindinge, Langmarksvej Horsens og Hermodsgade København N.

Yderligere information: Kædedirektør Stina Glavind, 5159 4173

SuperBrugsen får ny kædedirektør8.11.2017 15:00pressemeddelelse

Formatdirektør Mikkel Banke Karlsson, SuperBrugsen, er udnævnt til konceptdirektør i Coop. Som hans afløser er udpeget Jesper K. Andersen, der i dag er formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen. Mikkel Banke Karlsson, 43 år, kommer til at spå i spidsen for udviklingen af butikskoncepter, der skal sikre størst mulig synergi i Coop. Han har været formatdirektør i SuperBrugsen siden 2016, og var før da salgs- og sortimentsdirektør for kæden. Jesper K. Andersen, 46 år, har været formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen siden 2013, og har haft en lang karriere i Coop, som bl.a. salgschef i SuperBrugsen, salgsdirektør og varehusdirektør i Kvickly. En ny formatdirektør for Dagli´- og Lokalbrugsen ventes udpeget inden årsskiftet. Jesper K. Andersen og Mikkel Banke Karlsson begynder i deres nye funktion 1. januar 2018. Yderligere information: Mikkel Banke Karlsson, 5221 3612 Jesper K. Andersen, 5159 3605

Irma indleder partnerskab med Mødrehjælpen2.11.2017 12:32pressemeddelelse