Få mest muligt ud af dine ingredienser med den nye Artisan K400 Blender fra KitchenAid

SUPPE, SOVS ELLER SMOOTHIE? KITCHENAIDS NYE BLENDER SKABER DEN RETTE KONSISTENS

De fleste kender mundfølelsen ved at drikke en flad cola eller spise et par fugtige bløde chips. Trangen til cola og chips er pludselig ikke så stor.  For når vi tager stilling til om en mad eller drik er velsmagende, er det ikke kun smagen vi tager stilling til, men også til konsistensen. Er teksturen cremet, silkeblød, fløjlsagtig, crunchy, sprød eller grov? Er den shaken eller stirred? Feinschmeckere kender forskellen, og derfor har KichenAid udviklet Artisan K400 blenderen.

KitchenAid’s  Artisan K400 blender giver helt nye muligheder for at slippe kreativiteten løs i køkkenet. Blenderen leverer dét en blender skal kunne, men kan også hjælpe med at opnå den helt rigtige tekstur, hvad enten der står smoothies, dressing, supper eller puré på menuen.

Artisan K400 hjælper med at lave teksturer fra silkeblødt til frisk skummende. Blenderen er designet til at kunne klare selv de største udfordringer i køkkenet for eksempel hårde ingredienser som f.eks. mandler, chiafrø, isterninger, ingefærrod eller nærende, trævlede grøntsager. Ingredienserne forvandles til en blød, ensartet tekstur.

Artisan K400 har 5 hastigheder, en pulseringsfunktion og tre nyttige forudindstillede programmer: isknusning, isdrikke og smoothies.  Alle funktioner bidrager til præcision og personlighed i madlavningen.

Med Artisan K400 har KitchenAid skabt et blendersystem, hvor en intelligent motor med hjælp fra et asymmetrisk knivblad og en ribbet kande kan registrere indholdet i blenderen og opretholde den optimale hastighed. Blenderen er udstyret med Soft Start ® funktion, som starter motoren langsommere, så ingredienserne trækkes ned til knivbladssystemet. På den måde undgås svineri i forbindelse med brug af blenderen, som desuden har en selvrensende funktion.

Blenderens design passer til KitchenAids ikoniske Standmixer og er udformet med en robust sokkel-konstruktion i metal og en formstøbt betjeningsknap.

Artisan K400-blender fås i KitchenAids velkendte og brede pallette af farver; I alt elleve smukke, klassiske og moderne farve-muligheder, der passer til personlig stil, interiør og KitchenAids øvrige køkkenmaskiner. Ud over klassiske farver som forskellige varianter af rød og sort og hvid, kan K-400 også erhverves i de populære farver Pebble Palm, Blue Ink, Medallion Silver, Pistacchio og i Kyoto Glow. Sidstnævnte er netop offentliggjort som årets farve 2020 hos KitchenAid.

Det er også muligt separat at købe tilbehør til K400 blenderen; En 500 ml kande, som kan medbringes på arbejde eller i fitnesscenteret. En 200ml lille blenderkande, som passer perfekt i køleskabet eller 1L citruspresser. Alle kommer med et smart skruelåg, som giver mulighed for langtidsopbevaring.

Læs mere om Artisan K400-blander fra KitchenAid her.

Grey Public, Marie Elbæk: +45 60 21 25 42, marie.elbaek@grey.com

Siden introduktionen af den legendariske mixer i 1919 og deres første opvaskemaskine i 1949, har KitchenAid bygget på disse ikoners arv for at skabe en komplet produktlinje, som tilbyder en professionel præstation og er designet til den passionerede gourmet. Varemærket KitchenAid fejrede sin 100-års fødselsdag i 2019 og er en del af Whirlpool Coorporation. Whirlpool er verdens største producent af hvidevarer med et årligt salg på omkring 21 milliarder dollars, 92.000 ansatte og 65 fabrikker og teknologiforskningscentre verden over. Virksomheden omfatter Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint og andre større mærker i mere end 170 lande. Whirlpool Corp. European Center ligger i Comerio (VA) i Italien. For mere information, besøg www.kitchenaid.dk

KitchenAid redesigner ikonisk køkkenmaskine: stor kapacitet og mere kontrol20.12.2022 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Den redesignede KitchenAid Bowl Lift Stand Mixer Artisan er en større køkkenmaskine, skabt til at påtage sig alle slags opgaver og opskrifter, såsom at mixe forskellige typer ingredienser, ælte dej eller piske fløde. Køkkenmaskinen har kapacitet til at håndtere store kompakte deje og kan, med sin nye hastighedsindstilling, også blande delikate ingredienser lige så forsigtigt, som ved håndkraft. København, 20. dec: Nu præsenterer KitchenAid en opdateret køkkenmaskine til hjemmekokke, der ønsker at tage deres madlavning og bagning til et nyt niveau. Den alsidige køkkenmaskine med håndtag er skabt med fokus på kapacitet, kontrol, kraft og æstetik. Maskinen, som er en af KitchenAid’s større modeller, ælter nemt 3,9 kg brøddej ad gangen og kan mose 3,5 kg kartofler. KitchenAid Bowl Lift Stand Mixer Artisan leveres med elleve forskellige hastighedsindstillinger, herunder en ny halvhastighedsfunktion, hvor sarte ingredienser, som blåbær og æggehvider, røres meget forsigtigt i skålen. En yderl