Få indflydelse i SEAS-NVE

Grib muligheden for at være med til at sætte dit præg på fremtidens energi- og fibernetudvikling.
Grib muligheden for at være med til at sætte dit præg på fremtidens
energi- og fibernetudvikling og stil op til SEAS-NVE's repræsentantskab.
Grib muligheden for at være med til at sætte dit præg på fremtidens energi- og fibernetudvikling og stil op til SEAS-NVE's repræsentantskab.

Bor du i Odsherred, Roskilde, Slagelse, Solrød eller Sorø, har du lige nu en unik mulighed for at få indflydelse på den fremtidige udvikling inden for energi og fibernet. Du kan nemlig stille op til SEAS-NVE’s øverste myndighed, repræsentantskabet.

Et stærkt og engageret fællesskab

SEAS-NVE er et moderne andelsskab, der driver sine aktiviteter gennem fire forretningsområder i en række selskaber, der går til markedet i forskellige segmenter og med forskellige produkter.

Andelshavere i Odsherred, Roskilde, Slagelse, Solrød og Sorø med indsigt og kompetencer inden for energi og fibernet, og interesse i at præge den fremtidige udvikling, opfordres til at stille op.

”Bor du i Odsherred, Sorø, Slagelse, Solrød eller Roskilde by, så har jeg en opfordring til dig, hvis du interesserer dig for samfundets udvikling: Stil op til SEAS-NVE’s repræsentantskab. Som formand for SEAS-NVE interesserer jeg mig for, hvordan vi får sammensat et stærkt og engageret hold med en bred sammensætning af forskellige kompetencer og interesser, så vi sammen kan bringe vores fælles energiselskab sikkert ind i fremtiden og skabe værdi for vores kunder og andelshavere”, siger bestyrelsesformand i SEAS-NVE, Jens Stenbæk.

Program for valgprocessen:

žDen 2.-13. oktober
Opstillingsperiode - interesserede kandidater kan stille op på seas-nve.dk/stilop

žDen 2.-16. november
Afstemning i de fem valgområder

žDen 29. november
Offentliggørelse af valgresultatet

žApril 2018
De nyvalgte repræsentanter indtræder i SEAS-NVE’s repræsentantskab.

Der er uddybende information på SEAS-NVE’s hjemmeside www.seas-nve.dk

Faktaboks:

SEAS-NVE er et andelsselskab. Hvis du bor i SEAS-NVE's forsyningsområde og er tilsluttet elnettet, er du andelshaver i SEAS-NVE. I et andelsselskab som
SEAS-NVE vælger andelshaverne repræsentantskabet til at varetage samtlige andelshaveres interesse.

Rikke Harbo Trikker, kommunikationschef i SEAS-NVE, 59 21 48 63, rht@seas-nve.dk

Grib muligheden for at være med til at sætte dit præg på fremtidens
energi- og fibernetudvikling og stil op til SEAS-NVE's repræsentantskab.

Kort om SEAS-NVE – en moderne andelsejet energi- og fibernetkoncern

I SEAS-NVE varetager vi vores fælles interesser, når vi investerer i vindmøller, skaber innovation for fremtiden og rådgiver om energi. Vi ejer landets geografisk længste elnet og er en af landets største elleverandører.

Vi er Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern, og vi leverer el til vores 389.000 andelshavere og kunder.

I 2016 var vi 888 medarbejdere, og vi omsatte for 3,5 milliarder kroner. Med grønne investeringer arbejder vi målrettet på at fremme en bæredygtig og digital fremtid - til fordel for vores andelshavere og kunder.