Få hjælp i IT-caféen

Nu kan du igen få hjælp til IT-spørgsmål i de to IT-caféer, som Næstved Bibliotek og Borgerservice driver i samarbejde med frivillige.
Ingen spørgsmål er dumme i IT-caféen, hvor brugerne hjælper hinanden

Efter forårets corona-nedlukning og en lang sommerpause genåbner bibliotekets to it-caféer i midten af august måned. De frivillige er endnu engang klar til at hjælpe med NemID, rejsekort, scanning, e-mail og andre IT-spørgsmål.

Caféerne er etableret af Næstved Bibliotek og Borgerservice, men de drives i det daglige af frivillige. Hver café har tilknyttet to frivillige "IT-eksperter", der deler ud af deres viden til alle, der har brug for et godt råd til dagligdagens IT-problemer.

Caféerne mødes en gang om ugen på henholdsvis Fuglebjerg Bibliotek og i Multihuset Sydpolen. Alle er velkomne til at møde op og få hjælp til – eller blot en snak om – IT. Der er kaffe på kanden, god tid og god stemning, og ingen spørgsmål er dumme!

Mandage kl. 15.00-17.00 – opstart efter ferien mandag den 17. august.
Multihuset Sydpolen, Det musiske lokale, Parkvej 109, Næstved

Tirsdage kl. 10.00-12.00 – opstart efter ferien den 18. august.
Fuglebjerg Bibliotek, Byagervej 1, Fuglebjerg

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte bibliotekar Lars Ovesen, tlf. 5588 4154, mail larov@naestved.dk

Ingen spørgsmål er dumme i IT-caféen, hvor brugerne hjælper hinanden
Spørgsmålene kan både handle om pc, tablet og smartphone