Europeans' attitude to sport event cancellations

This is how disappointed people in Europe are about the cancellations and postponements of major sporting events that should have taken place in summer 2020.

For at se dette indhold fra d25d2506sfb94s.cloudfront.net, så skal du give din accept på toppen af denne side.

About the survey

This data is based on nationally representative surveys of 10.563 people in Austria, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Norway, Sweden, Switzerland and Spain, conducted by YouGov between June 23 – July 12, 2020.

YouGov on kansainvälinen tietojen keräykseen ja analysointiin keskittyvä konserni. Mielipidekyselyt ovat ydintoimintaamme ja niiden vastaukset kerätään aktiivisesti osallistuvalta paneelilta, jossa on mukana 9.6 miljoonaa ihmistä ympäri maailmaa. Yhdistämme tämän jatkuvan datavirran vahvaan tutkimusasiantuntemukseemme ja eri toimialojen laajaan kokemukseemme. Tuloksena on systemaattinen tutkimus- ja markkinointialusta.