Europeans' attitude to sport event cancellations

This is how disappointed people in Europe are about the cancellations and postponements of major sporting events that should have taken place in summer 2020.

For at se dette indhold fra d25d2506sfb94s.cloudfront.net, så skal du give din accept på toppen af denne side.

About the survey

This data is based on nationally representative surveys of 10.563 people in Austria, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Norway, Sweden, Switzerland and Spain, conducted by YouGov between June 23 – July 12, 2020.

YouGov er en internasjonal data- og markedsanalysegruppe. Vårt kjernetilbud er meningsmålinger, som kommer fra vårt sterkt engasjerte deltakerpanel bestående av 9,6 millioner mennesker fra hele verden. Vi kombinerer denne kontinuerlige datastrømmen med vår egen ekspertise innen dyptgående undersøkelser og inngående kjennskap til bransjen i en systematisk plattform for undersøkelser og markedsføring.

Med panelmedlemmer i 44 land er YouGovs internasjonale markedsundersøkelsesnettverk et av de ti største i verden.