Europcar

Europcar lancerer international chaufførservice

Ny professionel chaufførservice sikrer pålidelig transport til døren til medarbejdere med international rejseaktivitet. Det nye og efterspurgte koncept er især målrettet større virksomheder samt møde- og eventbranchen.

Danmarks største biludlejningsvirksomhed, Europcar, lancerer nu professionel chaufførservice målrettet større virksomheder samt møde- og eventbranchen. Foto: PR.

Biludlejningsvirksomheden Europcar lancerer nu den eksklusive chaufførservice Europcar Global Driver Services i Danmark, så virksomheder nemt kan hyre professionelle chauffører, der sørger for sikker, bekvem og rettidig transport fra for eksempel lufthavnen til slutdestinationen. Booking over hele Europa kan foretages via én platform.

– Selvom alternative transportløsninger har vundet indpas på det seneste, oplever vi en stigende efterspørgsel på dedikeret chaufførservice, og i kraft af vores globale tilstedeværelse kan virksomheder og private meget enkelt booke biler, for eksempel til brug for transport fra en lufthavn og ind til centrum. Med den nye chaufførservice kan du give dine forretningsforbindelser en rigtig god oplevelse, og du kan selv få komfort til at arbejde på vej til og fra dit møde. Samtidig kan man regne med, at alle chauffører er professionelle i faget og taler flydende engelsk, fortæller Christian Ree, der er administrerende direktør hos Europcar i Danmark.

Europcar Global Driver Services har tre serviceniveauer – economy, business og first class – samt muligheden for en business van, hvis kunderne ønsker et mobilt mødelokale. På alle serviceniveauer er der professionelle chauffører, og der er fleksibilitet, hvis en bestilt tur skal ændres eller aflyses, og chaufførservicen kan også bookes på timebasis.

Chaufførservice til eventbranchen

Europcar Global Driver Services er tilgængelig for både virksomheder og private, men det er især de professionelle transportbehov, den nye service sigter efter at dække. Udover internationale virksomheder med meget rejseaktivitet fokuseres der især på hele møde- og eventbranchen.

– Arrangører af kurser, konferencer eller andre events, der skal have hentet hovedtaleren, som alle er kommet for at høre, skal føle sig 100 procent tryg ved at vide, at hovedpersonen når frem til tiden. Når det virkelig er vigtigt, at alt klapper, så tror jeg, at mange professionelle aktører vil sætte pris på en mere eksklusiv service med en stærk organisation i ryggen, som man har tillid til leverer varen, siger Christian Ree.

Olav Arnkjær
PR Consultant, Epicent PR
oar@epicent.dk

Billeder

Download
Samtlige chauffører ved Europcar Global Driver Services er professionelle og flydende på engelsk. Foto: PR.
Download
Med Europcar Global Driver Services er det enkelt for virksomheder at booke biler til centrale medarbejdere, der punktligt skal køres fra lufthavnen og ind til centrum. Foto: PR.

Information om Europcar

Europcar
Fredensgade 17
8000 Aarhus