Political Festival of Europe

Europabevægelsen bidrager med 250.000 kr. til Political Festival of Europe

Europabevægelsen bliver festivalsponser i Mariager med en donation på en kvart million kroner.

Eurobevægelsens forretningsudvalg har besluttet at foreningen engagerer sig i Political Festival of Europe med donation på 250.000 kr. Formand for Europabevægelsen, Stine Bosse understreger vigtighed dialogen på tværs af Europa.

”250.000 kr er en betydelig donation, og understreger civilsamfundets interesse i denne lokalt initierede festival. Borgernes mulighed for debat på tværs af grænser i EU og Europa, er vigtig, og også den internationale Europabevægelse har engageret sig i Festivalen.” – Stine Bosse, formand for Europabevægelsen.

CEO for Political Festival of Europe, Jan Bertelsen, er glad for Europabevægelsens engagement i festivalen:

”På vegne af Political Festival of Europe er jeg taknemmelig for Europabevægelsens bidrag. Dette års festival bliver den første af slagsen, som forhåbentlig baner vejen til succes - også næste år. Med Europabevægelsen bidrag er vi et kæmpe skridt på vejen i den rigtige retning.” - Jan Bertelsen, CEO for Political Festival of Europe.

Følg med i Festivalens udviklingen og nyheder på sociale medier, #PFOE2022 og i det månedlige nyhedsbrev.

Casper Karup HedegaardSekretariatschef og LandssekretærEuropabevægelsen

Tlf:+45 26 29 31 13

Information om Political Festival of Europe

Political Festival of Europe
Torvet 1A
9550 Mariager

+4570605072http://www.pfoe.org

Political Festival of Europe/Det Europæiske Folkemøde er en årlig festival, der fejrer demokratiet og er platform for den demokratiske samtale. På Festivalen vil vi diskutere de mest presserende emner på den europæiske dagsorden. Udover de mange politiske events, vil Festivalen være et sted hvor deltagerne kan opleve musik, kultur, mad og drikke fra hele Europa. Vores styrke i Europa ligger i vores mangfoldighed, men vi har brug for et sted, hvor vi kan mødes og diskutere Europas fremtid - det er derfor, vi skaber Political Festival of Europe.

Følg pressemeddelelser fra Political Festival of Europe

Flere pressemeddelelser fra Political Festival of Europe