Saqoia Corp.

Et nyudviklet add-on til Google Analytics giver nye og detaljerede informationer.

Google Analytics er med over 49 millioner brugere, det mest udbredte analyse værktøj til at forstå brugerens adfærd på et website.

Med oplysninger fra Google Analytics er det ikke alene muligt at få indblik i hvor mange besøgende, der har været på sitet, men også at få indsigt i brugerens adfærd på sitet; hvor og hvor længe brugeren har opholdt sig på sitet og hvor brugeren står af, ligesom det er muligt at få statistik på brugernes alder, køn og hvor de kommer fra, herunder hvilken kanal de kommer fra.

Det nyudviklede add-on til Google Analytics vil også give mulighed at få konkrete og detaljerede informationer om brugerens identitet; Firmanavn, adresse, telefonnumre, website, email, samt kontaktpersoner og deres profil på f.eks Linkedin.

For virksomheder der bruger Google AdWords, vil det nye add-on give muligheder for at optimere sine kampagner og finde nye målgrupper.

Add-onet er udviklet og patenteret af softwarefirmaet Fastbase Inc. med den danske Rasmus Refer som drivkraft og er blevet lanceret med et gratis „one-click“ sign-up-løsning, som bringer informationerne direkte til brugerne i real-time - uden yderligere installation.

Det ny Fastbase Add-On vil give over 2 millioner Google AdWords kunder med en samlet omsætning på mere end 45 milliarder US dollar, mulighed for at optimere og målrette sine marketing aktiviteter på baggrund af den viden om brugerne som add-onet giver.

Det nye gratis add-on er i første omgang tilgængeligt for Google Analytics brugere og kan installeres med et enkelt klik. I løbet af efteråret vil det videreudviklede add-on blive lanceret som et særskilt plugin, der kan installeres direkte i ethvert CMS system eller direkte på et website, hvis man ikke har Google Analytics.

Det nye værktøj kan installeres gratis fra analytics.fastbase.com

Rasmus Refer, Telefon 20 300 606
rr@fastbase.com

Information om Saqoia Corp.

Saqoia Corp.
3422 Old Capitol Trail, Suite 700
De 19 808 Wilmington

Fastbase add-on er udviklet i samarbejde med Saqoia Corp.

Følg pressemeddelelser fra Saqoia Corp.

Flere pressemeddelelser fra Saqoia Corp.

Google Analytics Premium Add-on Gets Launched by Fastbase and Displays all Website Visitors and Interactions17.10.2016 20:39pressemeddelelse

Fastbase has launched their free add-on for Google Analytics and it has been taking the market by storm. The Google Analytics add-on, which displays company and contact information, also provides powerful insights including visitor interactions and connections to LinkedIn profiles. The Google Analytics add-on will be extended through November 2016 at a fee-based subscription rate.