Et Emirates boardingkort udløser hundredvis af gode tilbud i Dubai denne vinter

Tank op på solskin og brug dit Emirates boardingkort til at få eksklusive tilbud hundredvis af steder i Dubai og UAE

Det populære My Emirates Pass er tilbage. Fra 1. november 2022 til 31. marts 2023 giver My Emirates Winter Pass rejsende med flyselskabet Emirates mulighed for at få mere ud af rejsen med masser af eksklusive tilbud hos over 500 butikker, restauranter, seværdigheder og meget mere i UAE.

Emirates-kunder, der flyver til eller gennem Dubai, skal blot vise deres boardingkort og en gyldig form for legitimation hos hundredvis af detail-, fritids- og spisesteder, såvel som berømte attraktioner og luksusspaer, for at udløse fantastiske rabatter – både i Dubai og flere andre steder i De Forenede Arabiske Emirater.

Besøg www.emirates.com/myemiratespass for at se alle de gode tilbud, der kan opnås med My Emirates Pass.

Derudover kan Emirates-passagerer også snuppe en gratis billet* til en times Creek Sightseeing Cruise med Tour Dubai. Sejlturen giver uovertruffen panoramaudsigt over Dubais skyline fra en traditionel dhow-båd.

Ekstra for Skywards-medlemmer

Medlemmer af Emirates' populære loyalitetsprogram, Skywards, kan desuden optjene Miles på mange køb i UAEs detailforretninger. Optjente Miles kan indløses til belønningsbilletter, opgraderinger samt billetter til koncerter og sportsbegivenheder. Lær mere om Emirates Skywards her: https://www.emirates.com/ae/english/skywards/.

Emirates flyver til mere end 130 destinationer på seks kontinenter og flyver alle ugens dage fra Københavns Lufthavn til Dubai.

* Tour Dubais en times Creek Sightseeing Cruise
Forudbestilling er ikke påkrævet for den gratis enkeltbillet. Emirates-kunder kan benytte dette tilbud ved at vise et gyldigt boardingkort, enten digitalt eller papir, samt personlig legitimation ved billetskranken den dag, man ønsker at benytte tilbuddet. Tilbuddet gælder fra 1. til 30. november 2022.

Information om Emirates

Historien om Emirates startede i 1985, da selskabet gik i luften med blot to fly. I dag råder Emirates over verdens største flåde af Airbus A380 og Boeing 777-fly, så selskabets rejsende kan nyde komforten ved flybranchens nyeste og mest effektive wide-body fly.

Emirates inspirerer rejsende over hele verden med et stadig voksende netværk af verdensomspændende destinationer, brancheførende underholdning ombord, regionalt inspireret køkken og service i verdensklasse.

Emirates flyver pt. til flere end 150 destinationer på seks kontinenter, og selskabet har fløjet på ruten København/Dubai siden 2011.

Læs mere her.