ISS Facility Services A/S

Et år med stærke leverancer af serviceydelser til Bygningsstyrelsen

Siden den 1. oktober 2019 har ISS leveret en integreret Facility Management løsning på syv serviceområder til Bygningsstyrelsen, herunder rengøring, intern service og affaldssortering, som del af bølge 1 i Statens Facility Management.

Bygningsstyrelsen har netop foretaget den første brugertilfredshedsundersøgelse og den viser blandt andet, at der har været høj brugertilfredshed, stærke leverancer, realisering af økonomiske gevinster og effektiv opgaveløsning.

Det er hovedpunkterne efter første år som leverandør af serviceydelser til Bygningsstyrelsen og de omkring 20.000 brugere, der dagligt møder services fra ISS.

”Det er virkelig positivt at konstatere, at vi allerede fra dag ét leverer et højt serviceniveau og stærke leverancer til Bygningsstyrelsen og deres mange kunder. Med vores stærke partnerskab og samarbejde over det seneste år har vi vist, at vi fortsat har et solidt fundament til at levere serviceydelser af høj kvalitet til de mange daglige brugere,” siger Henrick Berendtsen, Business Unit Director, på kontrakten med Bygningsstyrelsen og fortsætter:

”Vores dygtige og dedikerede medarbejdere yder hver dag et kæmpe stykke arbejde på tværs af alle vores servicespor, for at de mange daglige brugere har optimale betingelser til at udføre deres arbejde. Særligt under corona har der til tider været anderledes arbejdsvilkår, men vores medarbejdere har formået at omstille sig lynhurtigt til den ændrede virkelighed.”

Kontorchef i Bygningsstyrelsen, Emil Blomqvist Lund, ser også positivt på det første år med ISS som leverandør af serviceydelserne.

”Vi er helt sikkert på rette vej. Vi har sammen med ISS realiseret de økonomiske forventede gevinster og har lige nu en brugertilfredshed på 3,6 ud af 5. Det er cirka på niveau med tilfredsheden, før ordningen trådte i kraft. Det er vi glade for kun et år inde i kontrakten,” siger han.

Aftalen med levering af serviceydelser til Bygningsstyrelsen løber frem til 2026.

Læs mere om Bygningsstyrelsens brugertilfredshedsundersøgelse her.

Fakta:
Serviceydelser til 42 statslige institutioner fordelt på syv serviceområder:

• Renhold
  • Intern service
  • Indvendigt vedligehold
  • Udendørsarealer
  • Sikkerhed
  • Affaldshåndtering

Information om ISS Facility Services A/S

ISS Facility Services A/S

ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Vi er flere end 400.000 medarbejdere globalt og 7500 i Danmark, der er eksperter inden for cleaning, food, technical services og workplace. Nøgleordet, der binder os sammen, er service.

Følg pressemeddelelser fra ISS Facility Services A/S

Flere pressemeddelelser fra ISS Facility Services A/S