Erfaren leder bliver ny varehuschef i Bilka i Herning

Jan Møller bliver ny varehuschef i Bilka Herning. Den erfarne og dygtige leder afløser Bilkas nuværende varehuschef, som skal være varehuschef i Viborg

Herningenserne kan nu hilse på en ny varehuschef, når de besøger Bilka. Der skiftes nemlig ud på varehuschef-posten i Bilka, hvor den tidligere varehuschef, Jan Høg Thuensen, har overtaget tøjlerne i Bilka Viborg.

Ind er i stedet hentet Jan Møller, der er ny varehuschef i Herning. Jan Møller er særdeles erfaren leder, der har godt 25 års erfaring som varehuschef i føtex, og nu skal stå i spidsen for Bilka. Det er første gang, Jan Møller prøver det, men med mange år i både føtex og Dansk Supermarked Group, hvor han har arbejdet i de seneste år, kender han Bilka rigtig godt:

- Bilka er en helt særlig størrelse med rigtig mange gode kunder og medarbejdere, og jeg glæder mig utrolig meget til at møde alle og lære både varehuset og kunderne at kende. Vi vil gerne være en indkøbsdestination, der er kendetegnet ved et stort udvalg, gode priser og en flot butik med god service. Det ser jeg virkelig frem til at medvirke og gøre mit til, fortæller den nye varehuschef.

En stor arbejdspladser kræver en dygtig leder

Bilka i Herning er både et meget velbesøgt varehus, men også en meget stor arbejdsplads med godt 400 medarbejdere. Derfor kræver det både mange kompetencer såvel som særdeles gode lederevner for at stå i spidsen for et Bilka-varehuse.

Alt det besidder Jan Møller, fortæller Bilkas direktør, Mark H. Nielsen, der er glad for, at Jan Møller har sagt ja til at blive varehuschef i Herning:

- Jan har gennem rigtig mange år, i mange føtex-varehuse, bevist, at han besidder alle de evner, vi ønsker. Han kan derfor være med til at fastholde og udvikle vores varehus gennem eksempelvis god kundeservice og høj butiksstandard, og det glæder vi os over.

Jan Møller, via Group Communication, på 87 78 50 02 el. press@dsg.dk

Information om Dansk Supermarked Group