Erfaren kunderådgiver til Andelskassen i Varde

Martin Spatzek Petersen er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Varde.

Martin Spatzek Petersen kommer senest fra en økonomi- og HR-stilling i en virksomhed og har tidligere arbejdet i Skjern Bank i 16 år, inden han skiftede til Andelskassen i Varde.

”Jeg glæder mig over at være vendt tilbage til privatrådgivningen, som er min store force med særlig fokus på boligrådgivning. Det er vigtigt for mig at opbygge en gensidig tillid til mine kunder, da vi har tæt kontakt ved mange af livets store begivenheder - indkøb af bil, huskøb og -salg, familieforøgelse osv. Alt sammen noget, der har indflydelse på ens økonomi,” siger Martin.

Sammen med resten af teamet i Varde vil Martin arbejde for at skabe nære og langvarige relationer med kunderne og give den enkelte kunde god rådgivning og dermed et godt beslutningsgrundlag. Han glæder sig over at være blevet en del af et godt hold og at kunne bidrage med stor viden, solid erfaring og stærke kompetencer inden for rådgivning af privatkunder samt virksomhedsøkonomi.

”Jeg har en rolig, lyttende og forstående tilgang til tingene, og mine kunder oplever mig som troværdig og tillidsvækkende. Samtidig har vi en uformel tone blandt kollegerne, her er højt til loftet, en god humor og god faglig sparring med hinanden. Det kommer også kunderne til gavn, og det er med til at opbygge gode relationer,” fortæller Martin.

Martin bor i Tarp ved Esbjerg sammen med sin hustru, deres tre børn på 9, 12 og 15 år og to hunde, og de nyder gerne naturen, når de har fri sammen. For Martin har foreningsidræt også altid været en vigtig del af livet, hvor fodbold har været den store interesse. Men efter at have lagt fodbolden på hylden spiller Martin nu volley, og selvom det er på hyggebasis, går han altid på banen for at vinde.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.