Er du til kunst? Fejr højtiderne med Mondrian Gaming Giveaway

Computerspillet Mondrian - Plastic Reality og brætspillet Mondrian Blocks samarbejder om en højtidelig Cross Promotion

Det var ugen før jul, og overalt på nettet var alle kunstnere i gang med at forberede den hidtil bedste konkurrence. Lantana Games og Smart Egg var klar til at udfolde deres Mondrian-spil for alle gode drenge og piger. Plastic Reality med sine kreative værktøjer og Blocks' puslespil hjemme eller i skolen. Begge spil leverede tilsammen noget af et show, og du kan vinde dem på vores Gleam.io!

For at deltage i konkurrencen skal du blot klikke på dette link og logge ind på webstedet med en synkroniseret konto. Betragt dine bidrag som et stort mesterværk. Med hver eneste indsats øges dine chancer. Vinderne vil modtage et eksemplar af begge, så hurtigt det kan lade sig gøre.

På Facebook, Twitter, Twitch og på Steam! Alle platforme rundt omkring har forbindelse til vores Gleam. Log ind hver dag for at få chancen for at vinde, og en kunstnerisk god tid er snart i gang. Intet køb er nødvendigt, ingen oplysninger gemmes, og selv forsendelsen giver vi gerne afkald på.

Vi besvarer gerne alle dine spørgsmål, før julemanden kan ringe til Comet og Dancer. Du har indtil den 20. december til at deltage. Der er fire dage til jul, så der er ikke tid til at beklage sig eller sidde på dine pensler og tænke over dette tilbud, for værdien af det inkluderede beløb er en rigtig god forretning! Så ingen tid at spilde, tilmeld dig her, mens du kan! Fra Lantana og Smart Egg, glædelig jul til alle, og en god ferie.

Se lanceringstraileren for Mondrian - Plastic Reality her: https://youtu.be/W4Xj9mvdw10

Mondrian - Plastic Reality er tilgængeligt på Steam til Windows.

Om Mondrian - Plastic Reality
I Mondrian - Plastic Reality, tager du sammen med Piet Mondrian og hans modernistiske venner på tidsrejser gennem kunsthistorien for at finde deres tabte værker i en farverig, stenbrydende, sindsforvirrende oplevelse med roguelite-agtige og kreativt fokuserede fornemmelser. Med spillet følger værktøjssæt, der giver kunstnere en ny måde at dele deres værker med verden på. Disse omfatter Mondrian Maker, en level editor, der er let at lære, og Mondrian Studio, en grafisk design suite, der er skræddersyet til nutidens opkoblede kreative. Spillere kan importere deres egne kunstværker som baggrundsbilleder til deres Mondrian Maker/Studio-kreationer og uploade disse kreationer til Steam Workshop med et enkelt tryk på en knap.

Om Mondrian Blocks
Det er sjovt at tænke! Mondrian Blocks er det perfekte spil til at udfordre de unges tænkning og holde dem engagerede og underholdt. Spil det solo, med venner eller lav en konkurrence ud af det (du skal bruge mindst to spil fra samme udgave for at konkurrere). Din hjerne er ligesom en muskel, der bare venter på at blive trænet og udfordret.Den bedste måde at slappe af på er at slukke for hverdagens problemer. At løse Mondrian Blocks er en perfekt måde at slappe af på eller blot at udfordre dig selv. Det er sjovt at spille i alle aldre, og det bliver ikke kedeligt selv efter time efter time med at løse forskellige gåder. En fantastisk måde at holde dine tænkeevner friske på. Få mere at vide på https://mondrianblocks.com

Om Lantana Games
Lantana Games er et uafhængigt spil udviklingsstudie i Boston, der skaber spil, der glæder, inspirerer og fornyer kunstformen på overraskende, farverige og positive måder. Vi har opbygget vores ry som et fjernstudie dedikeret til at fremme den næste generation af spiludviklere. Vi blev grundlagt i november 2009, og vores spil er siden blevet omtalt i adskillige publikationer som Kill Screen, Polygon, PC Gamer og The Boston Globe; og på udstillinger som PAX East og Smithsonian American Art Museum's Indie Arcade. Følg os overalt, @lantanagames!

Om Smart Egg
Vi er en virksomhed, der udvikler puslespil, som har vundet flere priser. Vores spil repræsenterer en ny tilgang, vi skaber PuzzleGames. PuzzleGames er puslespil, når du spiller alene, men de er spil, når du løser den samme udfordring og konkurrerer i hastighed. Vi udvikler og udvider løbende vores samling. Få mere at vide på https://smarteggtoy.com/

Information om PR Nordic

PR Nordic
Njalsgade 76

Følg pressemeddelelser fra PR Nordic

Flere pressemeddelelser fra PR Nordic

Spilsuccess fra Aalborg høster stor opmærksomhed og ros i udlandet5.4.2022 08:15:00 CEST | Pressemeddelelse

Aalborg - den 5. april 2022 - Historien om det Aalborg producerede computerspil Arcadia Fallen er i den grad historien om "det lille lokomotiv der kunne". Siden det Aalborgensiske spil udkom til PC tilbage i november, har Arcadia Fallen indenfor sin genre, været det mest omtalte spil til dato på verdensplan. Ligeledes har spillet også været et af de mest omtalte danske spil i nyere tid i udlandet. Flere medier har udover flotte anmeldelser også tildelt den danske success Arcadia Fallen priser og hæder, der roser spillet til skyerne. Arcadia Fallen er efterfølgende udkommet til Nintendo Switch, hvilket har givet et yderligere skub, da Nintendo koncernen selv valgte at tildele spillet ekstra god fokus. Fremtiden vil også kigge i retning af mulig udgivelse til yderligere spilplatforme.