Endnu en vanvittig Lotto lørdag

Lørdag aften blev en ren og skær festaften for fem heldige danskere, der nu kan kalde sig millionærer

Puljen i Lotto lørdag aften bød på 6.000.000 kr., og dem løb ikke bare en, men to heldige danskere afsted med. Tips & Travkiosken i Frederiksborggade i indre København solgte to kuponer i anpartsspil, hvor man kan spille flere om den samme kupon og dele gevinsten. De to kuponer indeholdt derfor begge en række med de 7 magiske tal, men også en række med en bonusgevinst på 684 kr. Danske Spil har ikke talt med vinderne endnu, men uagtet kan de begge se frem til at få 3.007.047 kr. ind på kontoen.

Også jokeren var løs lørdag aften, og her var det ligeledes en af vores 4400 forhandlere, der stod for salget af vinderkuponen. En heldig jyde købte nemlig en særdeles god kupon hos Viborgvejens Kiosk og Spillehal i Herning, og den udløste to gevinster. Både en gevinst på 50 kr. for fire rigtige tal, men også 2.000.000 kr. i Joker.

Vanen tro skulle der selvfølgelig også findes to vindere af Millionærgarantien, hvor der hver lørdag trækkes lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker. I denne omgang gik den ene million til en heldig PLUS-abonnent, der spillede med fra Slagelse kommune, mens den anden million blev udløst 45 minutter væk, nemlig hos Føtex Ølby i Køge.

- Det er altid skønt, når vi kan sende en masse store gevinster ud til danskerne, og det er fantastisk, at det sker så ofte, som det gør i Danske Spil for tiden. Sidste uge havde vi også seks nye millionærer, lyder det fra adm.dir i Danske Lotteri Spil, Pernille Mehl.

Danske Spil har endnu ikke talt med alle vinderne endnu, men vi ønsker dem alle et kæmpe stort tillykke.

Vindertal:

9, 14, 17, 20, 28, 30, 31