En vild trapfest er i vente, når Atlanta-rapperen Lil Gnar spiller koncert i Pumpehuset den 23. april.

LIL GNAR
23. APRIL 2023
PUMPEHUSET

Lil Gnar kom på manges læber, da han med singlerne ”Ride Wit Da Fye” via Worldstarhiphop og ikke mindst sangen ”Death Note” med features fra Lil Skies og Craig Zen brød igennem lydmuren i 2019. Siden har rapperen fra Atlanta med det borgerlige navn Caleb Shepard ikke set sig tilbage og udgivet et hav af singler og mixtapes. I maj 2022 udgav han endelig sit studie-debutalbum ”Die Bout It”. Et album med det ene heftige trapflow efter det andet og med vilde hiphopgæster som Yung Beans, Trippie Redd, Lil Uzi Vert, Ski Mask the Slump God, Lil Skies og Chief Keef, hvilket ikke siger så lidt om den rap-kaliber Lil Gnar har i 2022.

Faktisk har flere af gæsterne på albummet tidligere nedlagt Pumpehuset med manér, så mon ikke Lil Gnar gør dem kunststykket efter den 23. april.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Seun Kuti, yngste søn af afrobeat-legenden Fela Kuti, kommer til Pumpehuset sammen med det legendariske band Egypt 80.25.1.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

SEUN KUTI & EGYPT 80 23. MAJ 2023 PUMPEHUSET Som søn af en af tidens største afrobeat-pionerer, Fela Kuti, har Seun Kuti brugt det meste af sit liv på at bevare og videreføre sin fars politiske og musikalske eftermæle. Sean Kuti blev født i 1983. I en alder af 5 år begyndte han at vise interesse for faderens musik og allerede som 9-årig begyndte han at optræde som åbner til Fela Kutis shows, hvor han sang på nogle sange med Egypt 80 inden Fela indtog scenen. Omkring 12-års alderen begyndte Seun Kuti at spille saxofon og percussion og blev officielt en del af Egypt 80. Da Fela gik bort i 1997 blev Seun udnævnt som frontmand i gruppen og har båret denne titel lige siden. Seuns shows har altid være en blanding faderens legendariske sange og hans egne. Selvom Fela aldrig optrådte med sine indspillede sange, så følte Seun at det var vigtigt at disse kompositioner også blev spillet foran et live publikum og tog dem med i sit eget set. Hen ad vejen begyndte han at give sangene sit eget aftryk

MADONNA: THE CELEBRATION TOUR I ROYAL ARENA 25. OKTOBER 202317.1.2023 15:00:00 CET | Pressemeddelelse

MADONNA OFFENTLIGGØRER SIN LÆNGE VENTEDE VERDENSOMSPÆNDENDE TOUR MED EN STJERNEBESAT VIDEO, DER HYLDER DEN BANEBRYDENDE FILM TRUTH OR DARE THE CELEBRATION TOUR BYDER PÅ FIRE ÅRTIER MED HENDES STØRSTE HITS Billetsalget starter fredag 20. januar kl. 10.00 via livenation.dk og madonna.com Download pressefotos og tour art her I dag offentliggjorde Madonna sin Madonna: The Celebration Tour i en ikonisk viral video med en hentydning til sin banebrydende film Truth or Dare. Videoen indeholder bemærkelsesværdige navne som Diplo, Judd Apatow, Jack Black, Lil Wayne, Bob the Drag Queen, Kate Berlant, Larry Owens, Meg Stalter, Eric Andre og kulminerer med Amy Schumer, der udfordrer den globale superstjerne til at tage på turné og fremføre sine fire årtiers megahits. Madonna, der er den bedst sælgende kvindelige solo-turnékunstner gennem tiden, tager imod udfordringen og annoncerer The Celebration Tour, som markerer hendes uovertrufne musikkatalog fra de sidste 40 år. Touren er produceret af Live N