En ny stærk bestyrelse skal stå i spidsen for DI Produktion

På generalforsamlingen den 2. maj blev der valgt et stærkt hold af topchefer til DI Produktions bestyrelse, som repræsenterer 3.800 virksomheder fra hele Danmark.

Bestyrelsesmedlemmerne kommer fra en bred vifte af store og små medlemsvirksomheder, der repræsenterer de mange forskellige medlemmer af DI Produktion, der producerer alt fra maskiner, metalkomponenter, emballage, plastprodukter, møbler og meget mere.

Camilla Haustrup Hermansen, bestyrelsesleder for DI Produktion:

• Jeg er glad for at blive genvalgt som leder for bestyrelsen i DI Produktion og få lov til at fortsætte bestyrelsens arbejde med at lægge sporene for DI Produktion. Formålet er at varetage interesserne og iværksætte aktiviteter, der sikrer de bedste rammevilkår for, at danske produktionsvirksomheder fortsat kan være innovative og konkurrencedygtige.

Peter Trillingsgaard, branchedirektør for DI Produktion:

• Det er et privilegium som branchedirektør, at have en så kompetent bestyrelse med så mange forskellige fagligheder. Danske produktionsvirksomheder skaber vækst, udvikling og arbejdspladser i hele Danmark, og de er i fuld gang med at omstille deres produktion, så de kan levere på de grønne målsætninger og løsninger til resten af verden. Danske produktionsvirksomheder bidrager på alle måder til vores samfund, og den historie skal vi nu have bredere ud over rampen.

Den nye bestyrelse for DI Produktion:

Camilla Haustrup Hermansen, Deputy CEO, Director Business Development, Plus Pack A/S (bestyrelsesleder)

Jesper V. Christensen, EVP & CFO, Danfoss A/S (viceleder)

Søren Olesen, Global Business Director, Elos Medtech Pinol A/S (viceleder)

Gitte Kirkegaard, Adm. direktør, Logitrans A/S (nyvalgt)

Jacob Himmelstrup, Adm. direktør, Nærenergi Danmark A/S

Jes Munk Hansen, CEO & President, Terma A/S