En million danskere har nu Coops våben i kamp om kunderne

Nu får ikke-medlemmer mulighed til at prøve nogle af fordelene ved Coop Appen

Hidtil har tilbudsaviserne været det vigtigste kommunikationsmiddel i konkurrencen om dagligvarekunderne. Men Coop har over de seneste to år investeret flere penge i udviklingen af sin app, så man kan kommunikere direkte med kunder og medlemmer via telefonen.

Nu har man nået en milepæl.

En million downloads af appen.

Det er en fordobling i forhold til sidste år, hvor man til julen 2017 rundede 500.000 downloads.

Appen har en lang række tilbud til brugerne:

Personlige tilbud, som er målrettet det enkelte medlem

Daglige spil med præmier hver dag indtil jul. Over 100.000 spiller med hver uge for at vinde præmier som M&Ms, Oreos, Toms Guldbarre, Cola Zero og Änglamar

Daglige julekup – dagstilbud i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, Irma og Fakta fra 1. – 23. december

Derudover er der adgang til 8.000 mad-opskrifter, kvittering på sine køb, indkøbsliste, betaling og mange andre faciliteter.

”Kunderne har taget appen til sig langt hurtigere, end vi havde forventet. Forklaringen er, at de oplever nogle konkrete fordele, som er målrettet: Personlige tilbud, spil osv.,” siger direktør for digitale kanaler og medlemsprogrammet i Coop, Anders Mittag.

”App’en giver os en unik mulighed for at møde vores medlemmer med målrettet kommunikation og personlige tilbud på deres smartphone, og på sigt betyder det, at vi kan spare på den trykte tilbudsavis, ” siger Anders Mittag.

Gennembruddet for appen kom sidste år til jul i forbindelse med særlige julekup. Der var en kolossal efterspørgsel, og det kneb Coop at følge med. Det er der taget højde for i år, hvor mængderne er mangedoblet.

Som noget nyt åbner Coop nu appen for ikke-medlemmer, så de kan prøve nogle af fordelene ved at være medlem. Læs mere på www.coopmedlem.dk

Yderligere information: Direktør for digitale kanaler og medlemsprogrammet, Anders Mittag, 2563 7356

Kvickly åbner nyt varehus i Vejle15.5.2019 16:00:00 CESTPressemeddelelse

Kvickly har indgået aftale med NPV A/S om etablering af et helt Kvickly varehus på Gammelhavn i Vejle. Der bliver tale om en flytning af det varehus, Kvickly har haft i Bryggen siden etableringen i 2008. ”Med aftalen om etablering på Gammelhavn får vi en optimal placering i Vejle, trafikalt nemt at komme til med parkeringspladser lige ved indgangen og muligheden for at præsentere det bedst og mest moderne inden for dansk dagligvarehandel,” siger kædedirektør Allan Kristoffersen, Kvickly. Medarbejderne i Kvickly Bryggen flytter med over i det nye varehus, og varehuset i Bryggen vil være åbent helt normalt frem til den dag den nye butik på Gammelhavn slår dørene op. I NPV A/S siger udlejningsdirektør Line Højvang Christiansen om aftalen med Kvickly: ”Vi er glade for, at få Kvickly ind på den meget markante og centrale placering i Vejle, hvor butikken får en fantastisk synlighed og tilgængelighed fra Fredericiavej med gode parkeringsforhold for kunderne. Kvickly vil med sin tilstedeværels