Emirates: Oplev tre topseværdigheder på vores regning!

PRESSEMEDDELELSE: Dubais sol, strand og varme står højt på mange danskeres 'bucket list' i vinterperioden. Netop nu gør Emirates besøget ekstra fristende ved at tilbyde tre af Dubais topseværdigheder ganske gratis, når du flyver til Dubai med flyselskabet
Tag en tur med Yellow Boats og oplev Dubais vilde skyline fra søsiden

Emirates gør det nemt af få en varm og solrig vinterpause i Dubai. Flyselskabet flyver alle ugens dage til til Dubais internationale lufthavn, og derfra er der kun en kort tur med metroen til den spændende millionby med masser af oplevelser og kilometervis af sandstrande.

Lige nu er det ekstra attraktivt, for bestiller du rejsen fra i dag og frem til d. 29. januar 2023, så kan du kvit og frit besøge tre af Dubais mest populære destinationer:

Burj Khalifa – At The Top

Se Dubai fra toppen af verdens højeste bygning, og nyd panoramaudsigten over hele byen, de fantastiske strande ved den Persiske Golf og Dubai Marina.

Af alle udflugter, der arrangeres i Dubai, går halvdelen til den 828 meter høje bygning, som skal ses i virkeligheden – og gerne fra oven – for at man helt forstår, hvor fascinerende den er.

Dubai Fountains - Boardwalk Experience

Kom helt tæt på Dubai Fountains imponerende vand-, musik- og lysforestillinger på den nye gangsti og platform, der snor sig igennem den 12 hektar store, kunstige sø ved foden af Burj Khalifa. Når springvands-showet går i gang, befinder du dig nærmest midt i forestillingen.

Selve springvandet dækker et areal svarende til to fodboldbaner, hvor utallige vanddyser skyder kaskader af vand helt op i 140 meters højde.

The Yellow Boats Atlantis Blast Tour

Nyd Dubais skyline fra vandsiden på en spændende 45-minutters sejltur, der går gennem Dubai Marina til Palm Jumeirah og rundt om den kunstige halvø Atlantis the Palm og hør mere om arkitekturen og  ingeniørbedriften bag fra turens ekspertguide – mens du selvfølgelig nyder solen og den Persiske Golfs friske havluft.

Bestil nu - rejs frem til d. 31. marts 2023

Det særlige tilbud er gyldigt både for rejsende til Dubai og hvis Dubai er et 'stop-over' på rejsen, man skal blot opholde sig i Dubai i minimum 20 timer, for at få glæde af tilbuddet.

Book rejsen med koden EKDXB23 senest d. 29. januar 2023. Din rejse skal foretages mellem d. 18. januar 2023 og d. 31. marts 2023.

Læs mere på Emirates danske hjemmeside HER

Tag en tur med Yellow Boats og oplev Dubais vilde skyline fra søsiden
Der er en imponerende udsigt fra At The Top i toppen af Burj Khalifa, verdens højeste bygning.
Det imponerende vand-, lyd- og lysshow ved foden af Burj Khalifa, som du kan komme helt tæt på.
Burj Khalifa