ELLE Awards 2022: Her er vinderne

Smukke omgivelser skabt af Darling Creative Studio og eventvirksomheden ALIVE, fantastiske musikalske optrædener fra bl.a. Aura og Freya Kirk og taler med stof til eftertanke af bl.a. chefredaktør for ukrainsk ELLE, Sonya Zabouga, indrammede ELLE Awards 2022 i Belle Arena fredag den 16. september.
Her var dansk modes mest toneangivende stemmer og personligheder samlet for at hylde branchen og vinderne af årets 12 priser samt ELLE-prisen.
Om ELLE Awards 2022 siger Cecilie Ingdal, chefredaktør for ELLE i Danmark:
”Vi har ventet på denne aften siden 2019. Og jeg er glad og stolt over, at vi sammen kunne opleve et så smukt, rørende og underholdende show med alle vores fantastiske gæster, kunstnere og vindere. Vi har brug for at have fælles oplevelser med smukke stemmer, smukke kreationer og smukke, sjove og søde mennesker – ikke mindst i en tid, hvor verden kan føles utryg og grim.”
”Der skal lyde et stort og fortjent tillykke til alle vinderne af ELLE Awards 2022 og til alle de nominerede, der var med i det stærke felt. Og ikke mindst en stor tak til alle, der var med til at skabe rammerne for denne aften, både op til og ved selve ELLE Awards 2022 i Bella Arena.”
Vinderne af ELLE Awards 2022
ELLE-prisen: Ganni
Årets designer: Cecilie Bahnsen, Cecilie Bahnsen
Årets modebegivenhed: Hermès in the making, DAC X Hermès
Årets stemme: Aram Ostadian-Binai
Årets nye navn: A. Roege Hove
Årets ansvarlige: Skall Studio
Unge-prisen: Nagin Ravand
Årets præstation: Rains
Årets kreative: Moon
Årets smykkebrand: Griegst
Årets initiativ: B&O x Balenciaga
Årets brand: Han Kjøbenhavn
Årets skønhedsbrand: Kjær Weis
Læs mere om ELLE Awards 2022 og vinderne på elle.dk
Nøgleord
Kontakter
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder


Links
Information om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
femina bliver revet væk: Nu kommer magasinet i nyt oplag22.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere på måneden kom femina tilbage som trykt magasin efter at have været væk i et år. Og det er blevet taget rigtig godt imod. I sådan en grad, at Aller nu trykker et nyt oplag for at imødekomme efterspørgslen.
Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum