Ekspert i flerstyrkebriller gæster Louis Nielsen

Louis Nielsen i Kolding C får besøg af synsekspert og inviterer til gratis tjek af synet og om brillerne stadig passer
Chefoptiker Christoffer Astorp-Scheel byder kunderne på gratis ekspert-tjek 1. og 2. november hos Louis Nielsen i Kolding C.

Louis Nielsen i Kolding C tilbyder gratis ekspert-tjek i butikken. Det sker onsdag 1. november og torsdag 2. november, når butikken får besøg af optiker og synsekspert Dorte Scheel Hansen.

- Vi har tidligere haft et lignende arrangement, og det har været en ekstra service, som både eksisterende og nye kunder har været meget glade for, siger chefoptiker Christoffer Astorp-Scheel og tilføjer:

- Besøget er blandt andet en ekstra god mulighed for at få en snak om de problemer, som man af og til kan opleve som brillebruger, ligesom Dorte Scheel Hansen undersøger, om briller og syn fortsat passer optimalt sammen.

Pladserne hos Dorte Scheel Hansen den 1. og 2. november fordeles efter princippet om først-til-mølle. Det er gratis, og booking kan ske ved henvendelse i Louis Nielsen-butikken i Østergade 4.