Booking.com

Eksklusivt tilbud fra Booking.com: Oplev en unik overnatning i hovedkvarteret for Men in Black™: International i London

Del

For at fejre premieren på den fjerde og længe ventede film i serien giver Booking.com nu fans i hele galaksen muligheden for at booke overnatning i det eksklusivt genskabte Men in Black HQ i London

KØBENHAVN – 20. MAJ 2019 – Lige op til premieren på Men in Black™: International, har Booking.com, som er blandt verdens førende når det gælder at forbinde rejsende med verdens største udvalg af fantastiske overnatningssteder, indgået et samarbejde med Sony Pictures om at skabe en unik overnatningsmulighed til sommer – nemlig en genskabelse af Men in Black’s hovedkvarter i London fra filmen, som kan ses i biografer verden over fra d. 13. juni. Ligesom Agent H og Agent M i filmen kan de heldige gæster på overnatningsstedet se frem til på heroisk vis at forsvare sig selv (og galaksen) mod enhver overjordisk trussel der i nattens mulm og mørke måtte gemme sig i Londons gader under opholdet.

Denne mulighed tilbydes eksklusivt af Booking.com for op til to gæster pr. nat. De heldige gæster som booker opholdet, kan se frem til en komplet og fordybende oplevelse i Men in Black-universet. Alt på overnatningsstedet – fra agenternes indtjekningsområde til hovedkvarterets hal (herunder en genskabelse af det altseende øje, som spiller en synlig rolle i filmen) og de hemmelige agenters soveværelse – er inspireret af Men in Blacks futuriske verden. Men der er mere!  Gæsterne får også mulighed for at gå på opdagelse i en række originale rekvisitter, der i filmen blev brugt til at kommunikere med rumvæsner. 

Gæsteoplevelsen: 

  • Indgangen til det genskabte hovedkvarter er, i bedsteMen in Black-stil, næsten ikke til at få øje på udefra
  • Når du har fundet frem til at den enorme, traditionellebygning er hovedkvarteret, kommer du ind på et industrielt områdehvor der kun vil fremgå en diskret identifikator
  • Når du har fået bekræftet at du er den nyeMen in Black-”agent”, og du er blevet udstyret med et sort jakkesæt og tilhørende solbriller (som jo hører sig til alle sande Men in Black-agenter), går døren op og afslører den første af mange astronomiske oplevelser
  • På den anden side af døren kommer du ind i et blankt og hvidt lokale udstyret med spejle, hvor du indsluses som agent og får en indledende briefing om overnatningsstedet
  • Derefter får du endelig mulighed for at udforske det imponerendeMen in Black HQ, hvor der vil vente dig mange uventede oplevelser som agent…

Pepijn Rijvers, der er Senior Vice President of Accommodation hos Booking.com, kommenterer: “Vi ved at rejsende finder inspiration i hvad de har set i film når de planlægger deres ferie, så vi er meget begejstrede over at genskabe Men in Blacks hovedkvarter i London til sommer i samarbejde med Sony Pictures, som jo også er en virksomhed der leverer fantastiske oplevelser til mennesker verden over. Mere end 750 millioner gæster har overnattet på et alternativt overnatningssted gennem os, og vi har igennem flere årtier forbundet rejsende med det mest mangfoldige udvalg af fantastiske overnatningssteder. Men in Blacks hovedkvarter er ingen undtagelse, og det vil helt sikkert være en af sommerens mest unikke overnatningsmuligheder.”

Andre Seddoh, Vice President International Marketing Partnerships hos Sony Pictures siger: “Vi bestræber os altid på at være innovative og underholde mennesker verden over, så vi er utroligt glade for samarbejdet med Booking.com. Det har gjort os i stand til at tilbyde en unik mulighed for at overnatte i et genskabt Men in Black HQ i London og tage Men in Black™: Internationals hemmelige univers fra skærmen og ud i den virkelige verden”.

Book dit ophold i Men in Black HQ:

Rejsende der ønsker at benytte sig af denne unikke mulighed skal være hurtige, da der kun kan bookes 2 nætter. Men in Black HQ åbner for booking af overnatning med indtjekning d. 30. maj d. 21. maj kl. 10.00 GMT og med indtjekning d. 31. maj d. 23. maj kl. 10.00 GMT. Prisen pr. nat er kun 99 £, og overnatningsstedet kan bookes ved at besøge stedets side på Booking.com via dette link: 

https://www.booking.com/hotel/gb/men-in-black-international-headquarters.en-gb.html

 

Om Men in Black™: International

Men in Black har altid beskyttet Jorden mod universets afskum.  I deres seneste eventyr står de overfor deres største og mest globale trussel nogensinde: en muldvarp i Men in Black-organisationen. 

Filmen er instrueret af F. Gary Gray med manuskript af Art Marcum og Matt Holloway og baseret på Malibu Comic-tegneserien af Lowell Cunningham. Produktion af Walter F. Parkes og Laurie MacDonald og executive produktion af Steven Spielberg, E. Bennet Walsh, Riyoko Tanaka, David Beaubaire, Barry Sonnenfeld, Edward Cheng og Howard Chen. Blandt filmens medvirkende er Chris Hemsworth, Tessa Thompson, Rebecca Ferguson, Kumail Nanjiani, Rafe Spall, Laurent Bourgeois og Larry Bourgeois samt Emma Thompson og Liam Neeson.  

Om Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment(SPE) er et datterselskab af Sony Entertainment Inc., som er et datterselskab af det Tokyo-baserede Sony Corporation. SPE’s globale aktiviteter omfatter produktion, erhvervelse og distribuering af spillefilm; produktion, erhvervelse og distribuering af fjernsyn; tv-netværk; fremstilling og distribuering af digitalt indhold; drift af studiefaciliteter samt udvikling af nye underholdningsprodukter, tjenester og teknologier. SPE’s produktionsorganisationer under Motion Picture Group inkluderer Columbia Pictures, Screen Gems, TriStar Pictures, Sony Pictures Animation, Stage 6 Films, AFFIRM Films og Sony Pictures Classics. Flere oplysninger kan findes på http://www.sonypictures.com/corp/divisions.html.

Kontakter

Hvis du ønsker flere oplysninger, kan du kontakte Booking.com’s pressekontor i Danmark; booking@aspekta.dk / +45 53391023

Billeder

Information om Booking.com

Om Booking.com

Booking.com B.V. blev grundlagt i 1996 i Amsterdam og er vokset fra at være en lille, hollandsk opstartsvirksomhed til at være en af verdens største e-handelsvirksomheder i rejsebranchen. Booking.com er en del af Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG) og har flere end 17.500 medarbejdere på 198 kontorer i 70 forskellige lande på verdensplan.

Booking.com har en mission om at give folk mulighed for at opleve verden, og vi investerer i digital teknologi som hjælper med at gøre det nemmere at rejse. Hos Booking.com forbinder vi rejsende med verdens største udvalg af enestående overnatningssteder, herunder alt fra lejligheder, feriehuse og familieejede B&B’er til 5-stjernede luksusresorter, huse i træer og endda igloer. Booking.coms website og mobilapps findes på  43 sprog, tilbyder over 28 millioner registrerede enheder, herunder mere end 5,8 millioner ferieboliger, lejligheder og andre unikke overnatningssteder, og findes på mere end 148.000 forskellige rejsemål i 229 lande og områder i hele verden.

Hver dag bliver der booket flere end 1,5 millioner værelsesnætter på vores platform. Uanset om kunderne rejser i forbindelse med arbejde eller i deres fritid, kan de øjeblikkeligt booke den ideelle indkvartering på Booking.com uden bookinggebyrer og med vores prismatch. Vores kundeservice tilbyder support og hjælp døgnet rundt på 43 sprog.

Følg os på TwitterogInstagram, synes godt om os på Facebook, og hvis du ønsker at se de seneste nyheder, data og indblik, kan du finde alt dette på vores nyhedsside.

Følg pressemeddelelser fra Booking.com

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Booking.com

BOOKING.COM OFFENTLIGGØR HVORDAN SPORT HAR INDFLYDELSE PÅ FANSENES REJSEPRÆFERENCER I 202026.2.2020 10:15:00 CETPressemeddelelse

Med sommerens UEFA EURO 2020™ i sigte siger 31% af danskerne, at de hellere vil rejse for at se deres favorithold spille kamp i 2020 end at tage på familieferie. Globalt set er det næsten halvdelen (49%) af globale sportsfans, der ville vælge en rejse til en kamp fremfor familieferie. Mere end en fjerdedel (26%) af globale fans siger, at de ville bruge færre penge på en fødselsdagsgave til deres barn eller partner end de ville på at rejse til en større sportsbegivenhed. I Danmark vil kun 15% af de udspurgte bruge flere penge på en rejse end til gaver til partner eller børn. Booking.com kan fortælle om en stigning i søgninger på overnatningssteder i værtsbyerne for UEFA EURO 2020™, hvilket siger noget om, at fansene har et ønske om at være til stede ved begivenheder som denne. Søgninger på overnatningssteder i værtsbyerne under UEFA EURO 2020™ var 43% højere sammenlignet med samme periode sidste år. KØBENHAVN, 26. februar 2020 – Det kan blive et særdeles godt år for sportsinteresserede

Hertugen af Sussex lancerer Travalyst, et globalt initiativ for at fremme bæredygtige rejser3.9.2019 15:15:59 CESTPressemeddelelse

Amsterdam, Holland – 3. september 2019 – Hertugen af Sussex har annonceret et nyt globalt samarbejde der har til formål at forbedre bevaringen af naturen, beskytte miljøet og udvide den økonomiske udvikling i lokalsamfund ved at opfordre til bæredygtig turisme på tværs af rejsebranchen. Travalyst er sat i verden for at mobilisere rejsebranchen som en permanent katalysator der skal ændre måden vi alle sammen rejser på. Hans Kongelige Højhed står i spidsen for dette nye initiativ som er grundlagt sammen med førende tjenesteudbydere i rejseindustrien, Booking.com, Ctrip, Skyscanner, TripAdvisor og Visa. Formålet er at udforske og promovere løsninger der skal gøre det mere bæredygtigt at rejse. Tiltaget forener globale virksomheder der forbinder kunder og udbydere på rejsemarkedet som kan udnytte deres unikke position til at uddanne, skabe opmærksomhed og promovere positive forandringer. Dette nye samarbejde baner vejen for nye måder at rejse på og fremmer forandring for at hjælpe alle med