Bonzer

Eksklusivt kontorhotel på Kongens Nytorv åbner op for nyt og mere fleksibelt medlemskab: Den hybride arbejdsplads kommer i flere former og kan sagtens være 5-stjernet

Del
Under corona pandemien oplevede branchen for kontorfællesskaber en stigende interesse. Det fortsætter post-pandemien, og Office Club er derfor ude med et nyt koncept og medlemskab tiltænkt dem, som foretrækker den mere hybride arbejdsdag. Her får man en bid af Kongens Nytorv, når man har brug for det.

Fremtidens arbejdsplads kalder i langt højere grad end tidligere på fleksibilitet og hybride løsninger, der understøtter en agil og dynamisk arbejdsdag. Flere erhvervsfolk har ikke længere det samme behov for et fast sted at være hver eneste dag. Det kalder på nye og fleksible kontorløsninger, mener Jonas Larsen, der er general manager for Office Club.

“Vi oplever en stigende efterspørgsel for fleksible kontorløsninger blandt de af vores potentielle kunder, som ikke nødvendigvis benytter kontorfaciliteter hver dag - her vægter kunderne korte opsigelsesvarsler, mulighed for netværk med ligesindede, et højt serviceniveau og muligheden for at sætte sig på netop den plads, hvortil dagens opgave passer bedst. Derfor har vi udviklet et nyt Office Club koncept - Aurora Lounge - der forsøger at imødekomme disse behov”.

Fokus på fleksibilitet og autonomi hos medlemmerne

Office Club, der driver Harsdorffs Hus, Brønnums Hus og Zieglers Gaard - alle tre eksklusive og fredede kontorhoteller i hjertet af København, har indtil nu arbejdet med medlemskaber med længere bindingsperioder, men i kølvandet af Corona-pandemien har der været et stigende behov for mere fleksible aftaler.

Flere virksomheder er blevet mere opmærksomme på, at økonomi og aktiviteter hurtigt kan ændre sig, og en del virksomheder har grundet Corona også ændret deres arbejdsrutiner, hvor kombinationen af hjemmearbejde og muligheden for at komme på kontoret, når behovet er der er kommet i fokus. Netop derfor tilbyder Office Club nu et nyt medlemskab med fuld fleksibilitet til en fordelagtig pris, dog uden at gå på kompromis med service og eksklusivitet.

“Det er langt fra alle forretningsmennesker, der behøver en fast kontorplads hver eneste dag. Mange etablerede professionelle er oftest på farten, ude hos kunder og løser måske også en del arbejdsopgaver, som sagtens kan klares hjemmefra”, vurderer Jonas Larsen og fortsætter:

“Her vil et kontorfællesskab centralt beliggende på Kongens Nytorv give dem muligheden for at være sammen med andre ligesindede etablerede professionelle, hænge med computeren i baren, søge ud i et af vores hyggelige bløde hjørner for at fordybe sig, spise frokost med udsigt til byens fineste plads eller bare stoppe forbi helt kort for at læse dagens aviser sammen med en god kop kaffe - alt sammen når det passer ind i kalenderen.

Et Aurora Lounge membership hos Office Club giver også mulighed for at invitere gæster ind til møder,  og man får dermed adgang til at bruge de historiske og eksklusive mødefaciliteter i alle tre Office Club huse - på lige fod med de øvrige mere faste medlemmer i Office Club.

Det nye medlemskab giver også adgang til at deltage i netværksarrangementer, herunder fredagsbarer, vinsmagninger, sommer- og julefester m.m. Det sociale og behovet for at dyrke og pleje netværk er nemlig ikke forsvundet. Det er med dette nye medlemskab Office Club’ vision at give det hybride, travle og kvalitetsbevidste forretningsmenneske en lille bid af Kongens Nytorv, når man har brug for det.

Et kontorfællesskab med karakter og velkendte ansigter

Interessen for alternative kontor- og arbejdsfaciliteter er noget, man generelt har fået øjnene op for i branchen, mener Jonas Larsen.

Her er det blandt andet hotellerne, der åbner op for business-aktiviteter i deres lobbyer, og andre udlejere af kontorfaciliteter er ligeledes begyndt at kigge i retning af mere hybride og fleksible løsninger. Her prøver Office Club at distancere sig til de øvrige spillere i markedet ved at yde en femstjernet og relationsbaseret service, uanset om man kommer dagligt i husene eller bruger faciliteterne mere sporadisk. Office Club sætter desuden en ære i at skabe nutidige og relevante aktiviteter i de gamle historiske huse, siger Jonas Larsen:

“Hos Office Club er servicen i højsædet. Men for os er service ikke bare et spørgsmål om smilende ansigter og god forplejning. Vi gør en dyd ud af at skabe en følelse af kontinuitet og samhørighed for vores medlemmer. Det er en følelse af social forbundethed og den relationsbaserede service, der er i fokus. Her kender man hinanden, hilser på hinanden, hjælper og hepper på hinanden, hvilket er det, der gør Office Club til noget helt særligt. I tråd med visionen om at yde 5-stjernede og relationsbaserede services åbner vi i første omgang også kun op for 40 nye Aurora lounge Members i Harsdorffs Hus”.

Office Club slår dørene op for deres nye Aurora Lounge medlemskab i stueetagen i Harsdorffs Hus den 1. september 2022, og du kan læse meget mere om det nye medlemskab på Office Clubs hjemmeside.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Information om Bonzer

Bonzer



Om Office Club

Hvordan udvikler vi forudsætningerne for det ultimative arbejdsliv? Hvad skal der til for at skabe et professionelt miljø, hvor møder, samtaler og fællesskab kan blomstre? Hvordan skaber vi et godt sted at være – og et sted, der bare fungerer?

Det spurgte vi os selv om. Office Club er svaret.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye