Bonzer

Eksklusivt kontorhotel på Kongens Nytorv åbner op for nyt og mere fleksibelt medlemskab: Den hybride arbejdsplads kommer i flere former og kan sagtens være 5-stjernet

Del

Under corona pandemien oplevede branchen for kontorfællesskaber en stigende interesse. Det fortsætter post-pandemien, og Office Club er derfor ude med et nyt koncept og medlemskab tiltænkt dem, som foretrækker den mere hybride arbejdsdag. Her får man en bid af Kongens Nytorv, når man har brug for det.

Fremtidens arbejdsplads kalder i langt højere grad end tidligere på fleksibilitet og hybride løsninger, der understøtter en agil og dynamisk arbejdsdag. Flere erhvervsfolk har ikke længere det samme behov for et fast sted at være hver eneste dag. Det kalder på nye og fleksible kontorløsninger, mener Jonas Larsen, der er general manager for Office Club.

“Vi oplever en stigende efterspørgsel for fleksible kontorløsninger blandt de af vores potentielle kunder, som ikke nødvendigvis benytter kontorfaciliteter hver dag - her vægter kunderne korte opsigelsesvarsler, mulighed for netværk med ligesindede, et højt serviceniveau og muligheden for at sætte sig på netop den plads, hvortil dagens opgave passer bedst. Derfor har vi udviklet et nyt Office Club koncept - Aurora Lounge - der forsøger at imødekomme disse behov”.

Fokus på fleksibilitet og autonomi hos medlemmerne

Office Club, der driver Harsdorffs Hus, Brønnums Hus og Zieglers Gaard - alle tre eksklusive og fredede kontorhoteller i hjertet af København, har indtil nu arbejdet med medlemskaber med længere bindingsperioder, men i kølvandet af Corona-pandemien har der været et stigende behov for mere fleksible aftaler.

Flere virksomheder er blevet mere opmærksomme på, at økonomi og aktiviteter hurtigt kan ændre sig, og en del virksomheder har grundet Corona også ændret deres arbejdsrutiner, hvor kombinationen af hjemmearbejde og muligheden for at komme på kontoret, når behovet er der er kommet i fokus. Netop derfor tilbyder Office Club nu et nyt medlemskab med fuld fleksibilitet til en fordelagtig pris, dog uden at gå på kompromis med service og eksklusivitet.

“Det er langt fra alle forretningsmennesker, der behøver en fast kontorplads hver eneste dag. Mange etablerede professionelle er oftest på farten, ude hos kunder og løser måske også en del arbejdsopgaver, som sagtens kan klares hjemmefra”, vurderer Jonas Larsen og fortsætter:

“Her vil et kontorfællesskab centralt beliggende på Kongens Nytorv give dem muligheden for at være sammen med andre ligesindede etablerede professionelle, hænge med computeren i baren, søge ud i et af vores hyggelige bløde hjørner for at fordybe sig, spise frokost med udsigt til byens fineste plads eller bare stoppe forbi helt kort for at læse dagens aviser sammen med en god kop kaffe - alt sammen når det passer ind i kalenderen.

Et Aurora Lounge membership hos Office Club giver også mulighed for at invitere gæster ind til møder,  og man får dermed adgang til at bruge de historiske og eksklusive mødefaciliteter i alle tre Office Club huse - på lige fod med de øvrige mere faste medlemmer i Office Club.

Det nye medlemskab giver også adgang til at deltage i netværksarrangementer, herunder fredagsbarer, vinsmagninger, sommer- og julefester m.m. Det sociale og behovet for at dyrke og pleje netværk er nemlig ikke forsvundet. Det er med dette nye medlemskab Office Club’ vision at give det hybride, travle og kvalitetsbevidste forretningsmenneske en lille bid af Kongens Nytorv, når man har brug for det.

Et kontorfællesskab med karakter og velkendte ansigter

Interessen for alternative kontor- og arbejdsfaciliteter er noget, man generelt har fået øjnene op for i branchen, mener Jonas Larsen.

Her er det blandt andet hotellerne, der åbner op for business-aktiviteter i deres lobbyer, og andre udlejere af kontorfaciliteter er ligeledes begyndt at kigge i retning af mere hybride og fleksible løsninger. Her prøver Office Club at distancere sig til de øvrige spillere i markedet ved at yde en femstjernet og relationsbaseret service, uanset om man kommer dagligt i husene eller bruger faciliteterne mere sporadisk. Office Club sætter desuden en ære i at skabe nutidige og relevante aktiviteter i de gamle historiske huse, siger Jonas Larsen:

“Hos Office Club er servicen i højsædet. Men for os er service ikke bare et spørgsmål om smilende ansigter og god forplejning. Vi gør en dyd ud af at skabe en følelse af kontinuitet og samhørighed for vores medlemmer. Det er en følelse af social forbundethed og den relationsbaserede service, der er i fokus. Her kender man hinanden, hilser på hinanden, hjælper og hepper på hinanden, hvilket er det, der gør Office Club til noget helt særligt. I tråd med visionen om at yde 5-stjernede og relationsbaserede services åbner vi i første omgang også kun op for 40 nye Aurora lounge Members i Harsdorffs Hus”.

Office Club slår dørene op for deres nye Aurora Lounge medlemskab i stueetagen i Harsdorffs Hus den 1. september 2022, og du kan læse meget mere om det nye medlemskab på Office Clubs hjemmeside.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Information om Bonzer

Bonzer



Om Office Club

Hvordan udvikler vi forudsætningerne for det ultimative arbejdsliv? Hvad skal der til for at skabe et professionelt miljø, hvor møder, samtaler og fællesskab kan blomstre? Hvordan skaber vi et godt sted at være – og et sted, der bare fungerer?

Det spurgte vi os selv om. Office Club er svaret.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Blonde Inc. kommer till Stockholm för att utmana den kreativa branschens traditionella arbetssätt31.5.2022 10:09:44 CEST | Pressemeddelelse

Med sin slogan “By the new generation” har Blonde positionerat sig som en ledande aktör på den kreativa scenen i Köpenhamn. Blonde specialiserar sig på att producera och skapa innehåll riktat till Gen Z och består i dagsläget av 35 unga kreativa själar med en genomsnittsålder på 23 år. Nu expanderar Blonde och söker sig till nya marker när de öppnar sitt första internationella kontor på Södermalm i Stockholm. Det nya kontoret leds av delägaren Alfred Lauritzen som nyligen fyllde 21 år.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum