Egencia

Egencias erhvervsrejsekunder har kåret de 100 bedste hoteller i verden

Dansk københavnerhotel på listen.
Egencia top 100 erhvervshoteller grafik

Egencia®, et førende, globalt erhvervsrejseselskab, udnævnte i dag årets 100 mest populære erhvervshoteller.

Der er mere end 300.000 hoteller til rådighed på Egencias globale marked, og finalisterne blev bedømt på baggrund af popularitet, pris, serviceydelser der er attraktive for erhvervsrejsende, kundeservice og den samlede gæsteoplevelse. De udnævnte erhvervshoteller blev i alt besøgt af 62.000 rejsende, og hotellerne fik uden undtagelse en tilfredshedsbedømmelse på 100%.

Andrew Dyer, VP of Global Supply i Egencia, siger:

“Vi er glade for at kunne fejre vores samarbejdspartnere i hotelbranchen. De har gjort alt for at sikre, at gæsterne nyder deres ophold, og det er tydeligt ud fra tilfredshedsbedømmelsen på 100%, som alle fik i løbet af året, at de erhvervsrejsende værdsætter indsatsen. Pris og serviceydelser spiller ydermere en stor rolle, når erhvervsrejsende booker hotel, og alle disse hoteller gjorde det rigtig godt i begge kategorier.”

Hotellerne er fordelt på 17 forskellige lande. Hotellerne forsynede i 2017 Egencias kunder og erhvervsrejsende med:

• 160.000 overnatninger med gratis Wi-Fi
  • 138.000 overnatninger med gratis morgenmad
  • 53.000 overnatninger, der kvalificerer til loyalitetspoint

I Danmark er First Hotel Mayfair i København blandt de udnævnte.

Se hele listen over hoteller samt yderligere oplysninger om programmet og overnatningssteder her.

Sys Hansen, Egencia Denmark
E-mail: shansen@egencia.com
Tlf. +45 65 43 35 28

Simone Hjorth, Halo. agency
E-mail: simone.hjorth@haloagency.dk
Tlf. +45 53 82 36 31

Egencia top 100 erhvervshoteller grafik

Information om Egencia

Egencia
Meldahlsgade 5, 3.

Egencia sørger for at hver enkelt rejse tæller, både for de rejsende og for de rejseansvarlige i virksomheden. Med branchens førende teknologiplatform gør Egencia processen med at planlægge, bestille og administrere erhvervsrejser let og enkel. Med adgang til aktuelle data om brugeradfærd, er virksomheder i stand til proaktivt at træffe velbegrundede beslutninger, der både imødekommer de rejsendes præferencer og bidrager til efterlevelse af rejsepolitikken. Erfarne rejsekonsulenter sidder klar til at hjælpe undervejs, når som helst og hvor som helst. Egencia udbyder sine løsninger til små, mellemstore og multinationale virksomheder i mere end 65 lande. For mere information om Egencia, besøg www.egencia.dk, vores blog eller LinkedIn.

© 2018 Egencia LLC. Alle rettigheder er forbeholdt. Egencia og Egencias logo er enten registrerede brands eller Expedia Inc.’s brands i USA og/eller andre lande. Alle andre registrerede brands er de respektive ejeres ejendom.